Anmeldt d. 2. august 2020

Restauranten havde et tilbud på tre stykker smørrebrød for 175 kr. Hjemmebagt snitter af rugbrød. Vi valgte tilbuddet og fik 3 stk. en med sild, en med røget makrel og en kartoffel mad, flot anrettet og en god smag.

1  Tak, 381bjarnea
Anmeldt d. 18. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik et super frisk, stort og velsmagende skaldyrsfad (østers, muslinger, krabbeklør, pild selv rejser og jomfru hummere. med lækkert hjemmebagt brød og en perfekt sancerre.
Super venlig betjening.
Rigtig god oplevelse.
Kommer helt sikkert igen.

Tak, 219bibil
Anmeldt d. 17. juli 2020

Rigtig fin modtagelse i receptionen. Hyggelig atmosfære og høflige værter. Maden var ovenud sublim. Hurtig ekspedition. Vi ventede ikke længe på maden på trods af at restauranten og gårdhaven var fyldt med mennesker. Fremragende betjening og lækker frokost og ude i gårdhaven var der levende orkester. En dejlig oplevelse som helt klart ligger i toppen af vores besøg i Blokhus hvor vi har spist alle måltider ude i de 6 dage, vi besøgte byen/stranden. Besøget på Strandhotellet var alle pengene værd. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, 551trinea
Anmeldt d. 15. juli 2020 fra mobile enheder

Der mangler en ordentlig modtagelse ved ankomst, herunder INFO om praktiske ting. Værelset ok - men rengøring ikke helt i top. Stilen af møbler er lidt rodet bl.a. virker skabet til at være købt i IKEA og passer ikke stilmæssigt til et badehotel og sammen med de øvrige møbler.

Maden er ok men så heller ikke mere, betjeningen mangler lidt til at være i top. Menuen var lidt mærkelig sammensat - enten fisk eller kød - både forret og hovedret var begge dagen enten køb eller fiske. Man bør kombinere fisk og kød.

Eller et udemærket ophold på to dage, nu videre til Svinkløv Badehotel.

1  Tak, 554larsb
Anmeldt d. 30. juni 2020 fra mobile enheder

Udsøgt frokost i Blokhus

Vi var i Blokhus for at spise frokost, og valget faldt på Strandhotellet Blokhus.

Venlig og meget imødekommende personale! Samme standart som på flere restauranter i michelin guiden.

Maden vi fik serveret var meget lækker og vel tilberedt. Vi fik tartar og smørrebrød.

Det var en fornøjelse og ikke sidste gang.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, C347SKjanh