Anmeldt d. 8. februar 2020

Min mand og jeg tog en overnatning med vores dreng på 9 måneder. Vi blev taget imod med en varm velkomst, og fik at vide at vi endelig bare skulle tage vores søn med i wellness afdelingen, hvis vi gerne ville det, da der alligevel ikke var mange gæster.
På værelset stod babyseng klar med fuld opredning, og med fri minibar var alle behov hurtigt opfyldt.
Til aften spiste vi fantastisk mad i restauranten (vintermenu) og igen følte vi os utroligt velkomne, og der blev hygget og snakket med vores lille dreng på en måde, så at vi ikke på noget tidspunkt følte at vi var til besvær, selvom vi havde slæbt en baby med på restaurant en fredag aften.
Morgenmaden/brunchen var også helt fantastisk.
Vi glæder os allerede til at besøge stedet igen!

Dato for ophold: februar 2020
Tak, Louise9000
Anmeldt d. 15. januar 2020

Smukt indrettet med dejlige materialer. Særdeles gode senge. Et opmærksomt og venligt personale. Dejlig, dejlig mad både middagene - med god vin - og morgenmaden. Fint wellness område med sauna. I en regnfuld januarweekend var ilden i pejsen, de smukke blomster og de levende lys indendøre med til at løfte det hele. Og så 5 minutter ned til det store vand.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, SanneT108
Anmeldt d. 8. december 2019

En perle i en hyggelig badeby holdt i gammel stil. Glimrende værelser og forplejning for ikke at glemme gårdhaven med servering også om aftenen. Alt i alt får man virkelig noget for pengene. Kan klart anbefales.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, sweetlifedk
Anmeldt d. 25. november 2019

Et dejlig hotel, med et sød og opmærksom personale, lækker gourmet mad, hyggelige værelser, som er pæne og rene.
Et lille minus drikkevarerne ligger til den den dyre side, manglede lidt en husets vin.

Dato for ophold: november 2019
Tak, DortheEgelundJ
Kamilla H, PR-chef hos Strandhotellet Blokhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. november 2019

Hej Dorthe.
Tusind tak for din fine anmeldelse. Det betyder meget for os. Som svar på din respons, så har vi en del "husets vine" i forskellige prisklasser. Jeg er ked af, hvis du ikke er blevet introduceret for disse. Husets vine er også dem, som der kan købes glasvis. Vores vinkort indeholder både hele flasker og glas.
Med venlig hilsen Kamilla, Supervisor på Strandhotellet

Anmeldt d. 16. november 2019 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant men øv hvor er det dyrt.
Venter 45min på et par stykker smørrebrød. 1/2 stk alm kedeligt rugbrød med en mini lille bitte fiskefilet til 65kr.
Fik undskyldning om nyt køkken personale.
Absolut ikke pengene værd

Dato for ophold: november 2019
Tak, Linda N

Hej Linda.
Tak for din feedback. Vi har generelt fået rigtig god respons på vores nye smørrebrødskoncept, som indeholder mindre stykker, til en favorabel pris. Vi har et tilbud på tre stykker smørrebrød for 150 kr. Dette fåes ikke billigere, når man også tager kvaliteten i betragtning (hjemmebagt rugbrød, hjemmelavet panko-panerede fiskefileter mm.). Vores gæster har efterspurgt mindre stykker, således at der er mulighed for at smage flere forskellige slags pålæg. Dette har vi imødekommet, og sat prisen derefter. Ventetiden er selvfølgelig en anden sag, og vi er i fuld gang med at effektivisere vores køkken, så vi kan lave smørrebrødende hurtigere, men konceptet er som sagt også helt nyt for os - så vi skal lige finde løsningen på strukturen. Jeg beklager, at du har måttet vente.
Med venlig hilsen Kamilla, Supervisor på Strandhotellet