Anmeldt d. 15. januar 2020

Smukt indrettet med dejlige materialer. Særdeles gode senge. Et opmærksomt og venligt personale. Dejlig, dejlig mad både middagene - med god vin - og morgenmaden. Fint wellness område med sauna. I en regnfuld januarweekend var ilden i pejsen, de smukke blomster og de levende lys indendøre med til at løfte det hele. Og så 5 minutter ned til det store vand.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, SanneT108
Anmeldt d. 8. december 2019

En perle i en hyggelig badeby holdt i gammel stil. Glimrende værelser og forplejning for ikke at glemme gårdhaven med servering også om aftenen. Alt i alt får man virkelig noget for pengene. Kan klart anbefales.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, sweetlifedk
Anmeldt d. 25. november 2019

Et dejlig hotel, med et sød og opmærksom personale, lækker gourmet mad, hyggelige værelser, som er pæne og rene.
Et lille minus drikkevarerne ligger til den den dyre side, manglede lidt en husets vin.

Dato for ophold: november 2019
Tak, DortheEgelundJ
Kamilla H, PR-chef hos Strandhotellet Blokhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. november 2019

Hej Dorthe.
Tusind tak for din fine anmeldelse. Det betyder meget for os. Som svar på din respons, så har vi en del "husets vine" i forskellige prisklasser. Jeg er ked af, hvis du ikke er blevet introduceret for disse. Husets vine er også dem, som der kan købes glasvis. Vores vinkort indeholder både hele flasker og glas.
Med venlig hilsen Kamilla, Supervisor på Strandhotellet

Anmeldt d. 16. november 2019 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant men øv hvor er det dyrt.
Venter 45min på et par stykker smørrebrød. 1/2 stk alm kedeligt rugbrød med en mini lille bitte fiskefilet til 65kr.
Fik undskyldning om nyt køkken personale.
Absolut ikke pengene værd

Dato for ophold: november 2019
Tak, Linda N

Hej Linda.
Tak for din feedback. Vi har generelt fået rigtig god respons på vores nye smørrebrødskoncept, som indeholder mindre stykker, til en favorabel pris. Vi har et tilbud på tre stykker smørrebrød for 150 kr. Dette fåes ikke billigere, når man også tager kvaliteten i betragtning (hjemmebagt rugbrød, hjemmelavet panko-panerede fiskefileter mm.). Vores gæster har efterspurgt mindre stykker, således at der er mulighed for at smage flere forskellige slags pålæg. Dette har vi imødekommet, og sat prisen derefter. Ventetiden er selvfølgelig en anden sag, og vi er i fuld gang med at effektivisere vores køkken, så vi kan lave smørrebrødende hurtigere, men konceptet er som sagt også helt nyt for os - så vi skal lige finde løsningen på strukturen. Jeg beklager, at du har måttet vente.
Med venlig hilsen Kamilla, Supervisor på Strandhotellet

Anmeldt d. 6. november 2019

Min kone og jeg ville, den 14. oktober, fejre vores tyve års bryllupsdag på Strandhotellet. Vi ville have en 3 retters vinmenu i restauranten. Og det forventede vi os meget af. Vi skulle blive fælt skuffede.
De to tjenere var meget søde og velmenende, men meget ukvalificerede og havde intet overblik.: Vi måtte bede om de snacks der fulgte med vinmenuen. Hvidvinen var husets vin - er det det man gør på en gourmet restaurant til en vinmenu? Den blev serveret 50 min. før forretten kom. Hvidvinen var blevet stuetemperatur - tjeneren kom med isterninger da vi bad om et køligt glas vin til forretten. Samme tjener sagde om rødvinen at hvis vi ikke kunne lide den, kunne vi få en anden. Det sagde vi ja tak til - og så hældte han den i vores glas.... Jeg har svært ved at tro at der var tale om uddannede tjenere, men det kan jeg jo ikke vide. Angående maden: Den var lidt kluntet, men ok. Og heller ikke mere. Hvis Strandhotellet vil have en gourmet restaurant, så må der andre boller på suppen.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Palle A
Kamilla H, PR-chef hos Strandhotellet Blokhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. november 2019

Hej Palle. Tusind tak for din anmeldelse. Det betyder meget for os med konstruktiv feedback, så vi kan få fulgt op på personalet i huset, når servicen glipper. Jeg har lige et par kommentarer til dine bemærkninger, nemlig at der ikke følger snacks med til vinmenuen, men derimod til selve menuen, hvis dette er bestilt. Derudover kan husets vine sagtens indgå som en del af vinmenuen, hvis det vel at mærke er disse vine, som egner sig bedst til køkkenchefens menu. Vores husets vine er bestemt ikke dårlige vine. Jeg er dog meget ked af at læse om hele omgangen og serveringen af og med vinene, på vegne af vores uddannede tjenere. Dette er helt sikkert ikke i orden. Og beskeden er hermed videregivet til de respektive personer. Vh Kamilla fra Strandhotellet.