Tomas S
Tjele, Danmark

God beliggenhed og fine værelser.

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 20. maj 2024fra mobile enheder
Fin lejlighed og god beliggenhed med udsigt til klitterne. Beliggenhed fås ikke meget bedre i Danmark. Senge var særdeles gode. Køkken var fint udstyret. Alt var i pæn stand og lejligheden var nyrenoveret. Badeland ikke stort, men et mindre svømmebassin og badeland. Badeland var bestemt ikke overrendt pga det meget gode vejr.
Eneste negative var at der var bøvl ved vores booking via booking.com samt tilstoppet afløb i bruser.
Dato for ophold: maj 2024
Værelsestip: Bestil direkte via Danland
Problemer med denne anmeldelse?
  • Expedia.com
    Pool
    Roomservice
    Vis flere hoteller i Blokhus
    Anmeldt d. 5. juli 2023

Virkelig kedelig kundeservice i receptionen i form af den ene mutte receptionist efter den anden. Ikke mange smil, men sure miner, løftede øjenbryn og kedelige attituder var der til gengæld mange af.
    Badelandet var overfyldt. Gulvene flød med lange hår, fnullermænd og skidt. Flere døde biller så vi også.
    Vejret var dårligt, så selvfølgelig forstår vi travlheden. Dog burde man som ansat så sætte farten op og følge med. Prisen for at komme ind er også i den høje ende - det forpligter! Vi var 5 mennesker afsted og blev der i ca. 15 min. hvorefter vi tog hjem igen. Øv og ad!

Dato for ophold: juli 2023
    Tak, Pia1219
    Anmeldt d. 2. august 2021 fra mobile enheder

Dejligt feriecenter lige ned til stranden og tæt på der hvor det sker i blokhus.
    Fin ferielejlighed hyggelig svømmehal hvor der dog godt kunne være en livredder
    Legekælderen kunne godt bruge lidt flere ting.
    Personalet var altid smilende og klar til at svare på spørgsmål.

Dato for ophold: juli 2021
    Tak, kjenned
    Anmeldt d. 11. juli 2021

Dejlig placering tæt ved stranden, som dog er meget trafikeret af biler. Meget smuk solnedgang. Desværre levede “badelandet” på ingen må op til forventningerne. Det var koldt både i vandet og luften og minder mest om en svømmehal. Udendørs opvarmet pool var fedt. I receptionen stod en medarbejder med virkelig dårlig attitude både overfor gæsterne og overfor en ny medarbejder som skulle læres op. Lejligheden var fin og mange sjove udeområder til leg for alle aldre.

Dato for ophold: juli 2021
    Tak, 391ceciliea
    Anmeldt d. 10. august 2020

Vi havde en nyrenoveret lejlighed og der var, hvad man forventer. Badelandet er ret småt, og eks. må man kun bruge boblebadet halvdelen af tiden, da det hele tiden skal renses og der er kun det ene.
    Vi var der i fem dage, og personalet formåede ikke at få saunaen til at virke i den tid. Der er ikke dampbad.
    Personalet vidste ikke om man kunne gå hele vejen rundt om hotellet (!), de vidste ikke lige, hvor grillen stod, og andre småting, søde ja, vidende nej.

Dato for ophold: august 2020
    1  Tak, MrBarfoed
    Anmeldt d. 20. juli 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted med fine lejligheder..
    Skøn strand og der er masser af lave og se på. Badelandet er ikke så stort men ok... wellness også fint med nogle spabade og der tilhørende fitness.
    Udendørs opvarmet pool.
    Alt i alt rigtig fint