“Fantastisk smørrebrød i Blokhus”
Anmeldelse af Hawet Blokhus

Hawet Blokhus
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering
Anmeldt 7. august 2021

Hawet serverer smørrebrød der er meget lækkert og som holder et højt niveau.
Det er meget lækkert og kvalitet for pengene.
En frokostrestaurant der er værd at køre til.
Restauranten har en hyggelig gårdhave og personalet er meget søde og serviceminded.

Tak, Mads P

Anmeldt 2. august 2021

Hawet holder sit høje niveau, og serverer stadig det bedste smørrebrød i Blokhus. Stor ros til den søde servering, og til den dygtige kok, som har opfundet flere nye smagsperler til spisekortets lækre udvalg. Nyt til drikkevarerne er en læskende hjemmelavet, “sommerdrik” og Orangevin (naturvin)
Vi kommer snart igen❤️

2  Tak, BenediPi
Anmeldt 27. juli 2021

Mad, betjening og atmosfære var i top. En af de oplevelser der skal prøves igen og igen. Vi sad ude i den hyggelige forgård.

Dato for besøg: juli 2021
2  Tak, 186henrike
Anmeldt 25. juli 2021 fra mobile enheder

Vi spiste frokost og fik rigtig dejlig mad. Det var alle pengene værd. Det Jan vi varmt anbefale. De havde virkelig travlt og klarede opgaven med bravur! Stor ros til teamet

Dato for besøg: juni 2021
2  Tak, Lwrona
Anmeldt 23. juli 2021 fra mobile enheder

Hawet er en fantastisk hyggelige restaurant hvor man virkelig føler sig velkommer. Smørrebrød på en helt anderledes måde hvor man tydeligt ser og smager det hele er lavet fra bunden.

Dato for besøg: maj 2021
2  Tak, Resort36115443395

Rejsende, der kiggede på Hawet Blokhus, kiggede også på

Blokhus, Jammerbugt Kommune

Har du været i Hawet Blokhus? Fortæl om dine oplevelser!