“Et helt fantastisk sted 👍”
Anmeldelse af Hawet Blokhus

Hawet Blokhus
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Et helt fantastisk sted - lækker mad og super sød betjening. Kan klart anbefales Gode råvarer og hyggeligt med smørrebrødssedlen

Tak, I8185OBpeterm
Tidspunkt pĂĄ ĂĄret

Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted med en velsmagende nyfortolkning af dansk smørrenrød på lækre, friske, lokale råvarer. Kan varmt anbefales, også for familier.

Tak, Thomas483
Anmeldt 29. juli 2020

Dejlig oplevelse. Skøn smørrebrød og betjening i rigtig hyggelige omgivelser. Nyt godt tiltag i Blokhus, kommer helt sikker igen

Tak, U9058EAhenrikh
Anmeldt 29. juli 2020

Super hyggelig atmosfære .kan varmt anbefales også velegnet for børn.
Helt sikkert et sted vi vil vende tilbage til

Tak, 755annettey
Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

Er med til at løfte niveauet i Blokhus
Dejlig oplevelse lækkert tilberedning og excellent service

Tak, 440henriky

Rejsende, der kiggede pĂĄ Hawet Blokhus, kiggede ogsĂĄ pĂĄ

Blokhus, Jammerbugt Kommune

Har du været i Hawet Blokhus? Fortæl om dine oplevelser!