“Rigtig dejlig frokost”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Kan varmt anbefale stedet. Restauranten serverer skøn dansk smørrebrød og det er et hyggeligt sted med god betjening.

Jeg spiste et stykke smørrebrød med avokado og en osteplatte. Begge dele smagte skønt. Desserten var restaurantens specialitet - jordbærmad og den var nytænkende og interessant.

1  Tak, StefanWDK

Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Med en erfaring af 20 somre i Blokhus, må jeg sige at renoveringen af Hawet er lige hvad byen har manglet. Super lækkert smørrebrød til meget fair priser.
Jeg kan særligt anbefale kartoffelmaden og eventuelt en jordbærmad som "dessert".

Sød og imødekommende betjening

1  Tak, 186adame
Anmeldt 29. juni 2020 fra mobile enheder

Super lækkert frisksmurt smørrebrød. Stort udvalg - kan anbefale avokado m ørredrogn,radise og hvidløgsmayo på ristet hjemmebagt rugbrød - mmm
Sød og hurtig betjening i super hyggelig gårdhave eller med en halv fiskekutter indenfor. Kommer bestemt igen :)

Tak, rejsekuffert
Anmeldt 28. juni 2020

Super lækker smørrebrødsrestaurant, hvor både mad og service et helt i top! Anbefales til enhver anledning :-)

1  Tak, sarahnV2664AJ
Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Super lækkert smørrebrød, anrettet virkelig indbydende,sød og venlig betjening. Hyggelig gårdhave, alt er nymalet og flot. Slå vejen forbi, det kan absolut anbefales.

1  Tak, MichaelH10228

Rejsende, der kiggede på Hawet Blokhus, kiggede også på

Blokhus, Jammerbugt Kommune

Har du været i Hawet Blokhus? Fortæl om dine oplevelser!