Åben i dag: 10.00 - 17.00

Rigtig fin park

Anmeldt d. 7. juli 2020
950metteb

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Blokhus
fra 123,05 $
fra 141,98 $
fra 141,98 $
Anmeldt d. 21. juli 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt men lidt for mange mennesker.
Det trak også ned at deres ismaskine var i stykker og vi ikke kunne få alm softice.

Tak, Hannahmaria93
JohnBlokhus, Ejer hos Skulpturparken Blokhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. august 2020

Vi takker for besøget hos os, og siger dig tillige tak for din anmeldelse. Det glæder os meget

Anmeldt d. 10. juli 2020 fra mobile enheder

Vi var positivt overraskede over denne hyggelige park. Der er mange fine detaljer og ting at kigge på for både de helt små, de større børn og voksne.

Tak, Lyksen

Vi takker for besøget hos os, og siger dig tillige tak for din fine anmeldelse. Det glæder os rigtig meget

Anmeldt d. 7. juli 2020

Rigtig flot park, mange små fine detaljer, flotte skulpturer og, blomster og hyggelig stemning. God oplevelse for både store og små. Absolut et besøg værd.

Tak, 950metteb

Anmeldt d. 3. juli 2020 fra mobile enheder

Vi blev tiltrukket af de store sandskulpturer som børnene også var interesserede i. Hyggelig og stemningsfuldt sted der var i stand til at rumme både store og små. Klart er besøg værd

Tak, christiansK5571AD

Anmeldt d. 3. juli 2020

Her kan man bruge mange timer på at kigge på fine skulpturer.. Også et sjovt sted for børnene fordi man gerne må røre ved skulpturerne i parken

Tak, kristinalH1205NS