Åben i dag: 10.00 - 17.00
For hele familien

Sandskulpturerne er selvfølgelig fantastiske, men også de "faste" skulpturer af bl.a. træ er... læs mere

Anmeldt d. 5. august 2020
Medborger
Rigtig fin park

Anmeldt d. 7. juli 2020
950metteb

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Blokhus
fra 123,05 $
fra 141,98 $
fra 141,98 $
Anmeldt d. 7. juli 2020

Rigtig flot park, mange små fine detaljer, flotte skulpturer og, blomster og hyggelig stemning. God oplevelse for både store og små. Absolut et besøg værd.

Tak, 950metteb
JohnBlokhus, Ejer hos Skulpturparken Blokhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. august 2020

Vi takker for besøget hos os, og siger dig tillige tak for din fine anmeldelse. Det glæder os rigtig meget

Anmeldt d. 3. juli 2020 fra mobile enheder

Vi blev tiltrukket af de store sandskulpturer som børnene også var interesserede i. Hyggelig og stemningsfuldt sted der var i stand til at rumme både store og små. Klart er besøg værd

Tak, christiansK5571AD

Anmeldt d. 3. juli 2020

Her kan man bruge mange timer på at kigge på fine skulpturer.. Også et sjovt sted for børnene fordi man gerne må røre ved skulpturerne i parken

Tak, kristinalH1205NS

Anmeldt d. 2. juni 2020

Det var en oplevelse man ikke må undvære når man har væter i Blokhus.
En fantaktisk ooplevelse at se skulpturer og alt det andet for så at slutte af med en stjerneskud Super

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, 111.611

Anmeldt d. 31. maj 2020

Det er virkelig et besøg værd. Der er så hyggeligt og smuk. Der er virkelig gjort noget ud af at holde parken. Helt sikkert jeg kommer tilbage.

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, Gitte Schrøder G