Åben i dag: 10.00 - 17.00
For hele familien

Sandskulpturerne er selvfølgelig fantastiske, men også de "faste" skulpturer af bl.a. træ er... læs mere

Anmeldt d. 5. august 2020
Medborger
Hyggelig park

Vi var positivt overraskede over denne hyggelige park. Der er mange fine detaljer og ting at kigge... læs mere

Anmeldt d. 10. juli 2020
Lyksen
Haderslev, Danmark
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Blokhus
fra 123,05 $
fra 141,98 $
fra 141,98 $
Anmeldt d. 3. juli 2020 fra mobile enheder

Vi blev tiltrukket af de store sandskulpturer som børnene også var interesserede i. Hyggelig og stemningsfuldt sted der var i stand til at rumme både store og små. Klart er besøg værd

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, christiansK5571AD
JohnBlokhus, Ejer hos Skulpturparken Blokhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. august 2020

Vi takker for besøget hos os, og siger dig tillige tak for din fine anmeldelse. Det glæder os rigtig meget

Anmeldt d. 3. juli 2020

Her kan man bruge mange timer på at kigge på fine skulpturer.. Også et sjovt sted for børnene fordi man gerne må røre ved skulpturerne i parken

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, kristinalH1205NS

Anmeldt d. 2. juni 2020

Det var en oplevelse man ikke må undvære når man har væter i Blokhus.
En fantaktisk ooplevelse at se skulpturer og alt det andet for så at slutte af med en stjerneskud Super

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, 111.611

Anmeldt d. 31. maj 2020

Det er virkelig et besøg værd. Der er så hyggeligt og smuk. Der er virkelig gjort noget ud af at holde parken. Helt sikkert jeg kommer tilbage.

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, Gitte Schrøder G

Anmeldt d. 1. marts 2020 fra mobile enheder

Vi var oppe at se vinterens lys festival som var rigtig flot og gennemført, er stor oplevelse at se og en rigtig god måde at gøre kunst lidt mere spændende. Vi spiste i caféen og det var rigtig fin mad. Betjeningen var jeg ikke så imponeret af når man betaler de priser så forventer jeg ikke jeg selv skal dække bord. Børne menuen var vi heller ikke imponeret over til prisen, hvorfor mener mange restauranter at det ikke er nødvendigt at gøre noget ud af børnemenuerne?

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, allanboegild

Vi takker for besøget hos os, og siger dig tillige tak for din anmeldelse. Det glæder os meget