Louise A

Super oplevelse

Anmeldelse af Hotel Fårup
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 27. aug. 2023
2 skønne dage i Fårup sommerland med overnatning på den fineste hotel i parken, værelset var så fint med udsigt over søen og egen udgang til lille grønt areal udenfor, personalet var fantastisk service orienteret og snakkede altid med børnene 😃 super oplevelse. vi skal helt sikkert afsted igen
Dato for ophold: august 2023
Værelsestip: Bare kom afsted det er pengene værd
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
En dejlig aften i juni 2021
        22.0 km fra Hotel Fårup
        0.0 km fra Hotel Fårup
        Vis flere hoteller i Blokhus
        Anmeldt d. 19. august 2023

Meget hyggelig hotel. Medarbejderne var meget søde og hjælpsomme.
        Parken var også meget hyggelig. Der var ikke så mange de dage vi var der, masser af plads og ingen kø.
        Børnene var meget begejstret. Vi kommer helt sikkert igen.
        Den eneste minus, er at der ikke er køleskabet i værelserne.

Værelsestip: Det passer at fredag er den dag der er mindst besøgende i parken.
        Dato for ophold: august 2023
        Tak, dianan934
        Anmeldt d. 1. juli 2023

Boede i værelse nr 1. Der var virkelig kmeget larm og uro efter folk kom hjem fra parken. Vi havde set frem os til at besøge hotellet igen og de gode værelser, men værelsestildelingen denne gang gjorde en stor 😐 forskel

Dato for ophold: juli 2023
        Tak, Karina S
        Anmeldt d. 17. juni 2023 fra mobile enheder

Godt valg til ophold med familie og sommerlandbesøg. Utroligt personale, hjælpsomme, imødekommende og bare fantastiske med børnene!
        Vi har været her flere gange, og det er altid den samme høje standard.
        Det er et sikkert must for familieophold!

Dato for ophold: juni 2023
        Tak, Excursion25132433926
        Astrid Pedersen, Markedsføring hos Hotel Fårup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. juli 2023

Hejsa,

Hvor er det dejligt at læse din anmeldelse af Hotel Fårup. Vi takker mange gange for de fem stjerner!

Det er skønt at høre, at I har besøgt hotellet flere gange - og altid opleve samme høje standard.

Vi glæder os til at se jer igen!

Mange hilsner
        Hotel Fårup

Anmeldt d. 21. maj 2023

Vi holdte konfirmation på Hotel Fårup, og overnattede efterfølgende på hotellet..
        Værelserne var perfekte og alt ved festen spillede bare.. Intet mindre end fantastisk service.. Smilende og venligt personale.. Maden var i top.. Alt ialt, en perfekt dag

Dato for ophold: maj 2023
        Tak, Thomas S

Hej Thomas,

Tusind tak for den fine anmeldelse - det sætter vi stor pris på. Hvor er det dejligt at høre, at I havde en dejlig konfirmationsfest på vores hotel.

De bedste hilsner
        Astrid, Marketing

Anmeldt d. 5. september 2022

Hotel Fårup overrasker meget positivt. Hotel chefen er super professionel og selv om alt personale var unge mennesker, var de dygtige og smilende. Overalt er der rent og ordentligt. Maden var god, rigelige mængder, og vi fik nøjagtig det der var beskrevet.
        Sammenlignet med Hotel Legoland, hvor vi har været flere gange, overgår Fårup Hotel på ALLE områder, service, renlighed, stilhed, kvalitet og måltider.

Dato for ophold: september 2022
        Tak, Staur1955
        Astrid Pedersen, Markedsføring hos Hotel Fårup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. oktober 2022

Hej,

Tusind tak for de rosende ord omkring jeres arrangement her på hotellet. Vi er utrolig glade for, at det hele vejen igennem har været en god og positiv oplevelse.

Vi ser frem til at se jer igen.

De bedste hilsner
        Hotel Fårup