Anmeldt d. 17. oktober 2019 fra mobile enheder

Hotel Fårup er i en klasse for sig. Der er plads til ALLE. Lækre værelser hvor børnene elsker at være. Fantastiske omgivelser rundt om på hele hotellet. Fantastisk personale som går helt ned i børnehøjde og giver sig tid til børnene. Super lækkert mad og ja jeg kunne blive ved. Det er ikke sidste gang vi besøger Hotel Fårup

Tak, Helle Etly P
Faarupsommerland, Gæsteansvarlig hos Hotel Fårup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. oktober 2019

Kære Helle,

Tusind tak for de pæne ord og din anmeldelse af Hotel Fårup. Vi sætter stor pris på, at I vil anbefale hotellet til andre.

Det glæder os at I har haft et godt ophold både i parken og på hotellet. Forhåbentligt kan vi byde jer velkommen tilbage igen :)

Anmeldt d. 16. oktober 2019 fra mobile enheder

Dejligt døgn med ungerne.
Sødt personale og dejlige faciliteter.

Vi var i parken, til pindsvinsfødselsdag og mødte dem igen om morgenen.

Morgenmaden på hotellet er en af de mest varierede jeg har oplevet :)

Dejlig dejlig tur!

Tak, TONZ3R-HENRIK

Anmeldt d. 13. oktober 2019 fra mobile enheder

Hotel Fårup kan virkelig anbefales. Det er super lækkert hele vejen igennem. Værelserne er lækre og hyggelige. Hotellet er flot og hyggeligt. Super hyggelige omgivelser. Hygge for børn og voksne. Lækkert mad i restauranten. Og så det som vi synes er det der gør hele Fårup sommerland inklusiv hotel til et fantastisk sted det er deres personale. De er simpelthen værd at fremhæve ud over at være søde og venlige så er de super nærværende, laver sjov med børnene og er bare super hjælpsomme og opmærksomme på at man får en god oplevelse dette gælder både i parken og på hotellet. Det gør at man føler sig virkelig velkommen og godt tilpas. Vi har vores barn med som er mælkeallergiker og det blev der virkelig taget hånd om og de var super hjælpsomme i forhold til at tjekke op på de ting vi fik brug for at vide om der var mælk i. Og kokken sørgede godt for os i restauranten så der var noget til vores søn. Det gjorde også at vi kunne slappe af og nyde opholdet når vi vidste at de havde styr på det.

Tak, Christine F

Kære Christine,

Anmeldt d. 9. oktober 2019

Vi (familie på 2 voksne og 2 børn) overnattede på Hotel Fårup i august ifm. besøg i parken, og havde en super god oplevelse. Hoteller i sig selv er så fint og værelserne store og børnevenlige :) Vi fik både aftenbuffet og morgenmad på hotellet - begge dele super lækkert. Ikke mindst er personalets service helt i top. Ikke en finger at sætte på noget. Vi kommer igen! :)

Værelsestip: Vi boede på et værelse med udsigt til parken, det var rigtig godt - og ungerne synes det var sjovt at have udsigt til Orkanen.
Dato for ophold: august 2019
Tak, Mille8888

Kære Mille,

Anmeldt d. 22. september 2019

Vi kommer helt sikkert igen.
Har lige haft 2 forrygende dage i Fårup Sommerland og ophold på hotellet. Personalet havde fuld fokus på børnene, samt på at vores ophold var så godt som muligt.
De hyggelige omgivelser var gennemført på hele hotellet, så man følte sig hurtigt hjemme og havde lyst til en over syning mere :)

Dato for ophold: september 2019
Tak, michaeltryl