Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.290)
Filtrer anmeldelser
1.290 resultater
Medlemsvurdering
729
450
82
18
11
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
729
450
82
18
11
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.290 anmeldelser
Anmeldt d. 25. april 2016

Vi havde bestilt de luxe værelse med havudsigt øverst oppe. OK dyrere en de andre, men absolut også dette værd. Værelse på 41 m2, 2 stk. TV, Kingsize seng ( 2.20 x 2,40) - en imponerende udsigt fra altanen udover Atlanterhavet og den super flotte strand.

Rengøring 2 gange om dagen, Morgenkåber og tøfler mm.

Byen er der ikke noget at skrive om, ej heller Portimao. Så hellere Lagos!

Værelsestip: Øverst og deluxe værelse. Spar ikke på det felt. I skal IKKE tage med pooludsigt!! Ser direkte ind i en anden bygning kunne vi se nedefra!
  • Overnattede: april 2016, rejste som par
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Tak, 51Moliere
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 23. april 2016

Det kan ikke gøres bedre, ihvertfald ikke hvis man tager de luxe værelserne, det er virkelig pengene værd. Rengøring to gange om dagen, udsigt direkte til havet.
Skal jeg beklage mig over noget er det at der ikke er papirslommetørklæder på badeværelset, og at man ikke kan få nødder til frugten om morgenen - intet andet kan jeg klage over.

  • Overnattede: april 2016, rejste som par
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, JetteV20142014
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 23. juli 2015 fra mobile enheder

Vælg ikke dette hotel, hvis du:
- gerne vil have en varierende morgenmad
- gerne vil indtage morgenmaden i en restaurant, der er rengjort med andet end spray og en tør klud
- gerne vil slippe for at sidde oveni den forrige gæsts krummer i restauranten, for det er sådan krummerne fjernes fra bordet
- gerne vil kunne købe is ved poolen til rimelige priser (de koster der halve ved strandbaren på den anden side af gaden)
- gerne vil have at rengøring på værelset er andet end at håndklæder skiftes og senge reddes (vi måtte selv vaske gulvene)
- gerne vil være sikker på at kunne få de pool/strandhåndklæder, som du betaler 20€ pr stk for i depositum ! (Vi oplevede flere gange at gå forgæves efter rene håndklæder, hvilket ikke er særligt smart når man har kontaktet hotellet på forhånd og fået oplyst, at de stiller håndklæder til rådighed)
- hvis du/I gerne vil have nogenlunde nattero (vi havde et værelse med delvis havudsigt og måtte døgnet rundt høre på busser, der holdt lige uden for med motoren i gang )
- hvis I gerne vil have et lyst værelse ( der er meget ringe belysning over alt på hotellet)
- hvis I sætter pris på god rengøring generelt (på trappeopgangen lå der i flere dage kagerester)

Alt i alt utroligt svært at se, at dette hotel er andet end en tom skal, der nok opfylder de formelle krav til 4 stjerner, men reelt har en begrænset kvalitet at byde på.

Personalet i receptionen virker meget uerfarent og flere taler kun ganske lidt engelsk.

Vi tjekkede ud tidligt morgen og fik tilbudt en madpakke i stedet for morgenmaden, hvilket vi takkede ja til. Madpakken bestod af to stykker tørt toastbrød, en skive ost og en skive skinke pakket i en serviet - tydeligvis fra aftenen før. Dertil fulgte en brikjuice og et grønt æble. Intet af det havde været på køl.

Kan IKKE anbefales.

Overnattede: juli 2015, rejste med familie
2  Tak, pert394
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 4 uger siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
João V, Gestor de Relações com o Cliente hos Hotel da Rocha, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 10. oktober 2018 fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
João V, Gestor de Relações com o Cliente hos Hotel da Rocha, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser