“Ok mad til overkommelig pris”
Anmeldelse af La Piazza

La Piazza
Anmeldt 7. august 2021

Ok mad men ikke fantastisk, Mest irriterende ved besøget var dog at vi bestilte forretter, de kom dumpende ind efterhånden som de var færdige og ikke samlet. Hovedretten kom også ind inden alle var færdige med forretterne. Virkede lidt rodet i betjeningen, en betjening der ellers var smilene og venlige - de manglede bare lige overblikket. Maden er ok til prisen men så heller ikke mere.

Tak, 809klausl

Anmeldt 25. juli 2019 fra mobile enheder

Vi spiste to aftener på La Piazza og begge gange var det super mad. Helt ok priser og store portioner. Pizzaen var ok, men ikke fantastisk. Bøffen, kalve kødet, pastaen, lasagnen, salaten var helt i top. Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Kristina D
Anmeldt 30. juli 2018 fra mobile enheder

Meget god oplevelse, så kort kan det siges. Vi har spist der to gange i den uge vi var i området. Stort udvalg af italienske retter, dog kun en 4-5 retter til børn, portionsstørrelserne er passende både til børn og voksne. Tjenerne er nok ikke uddannet indenfor faget, men de er imødekommende og venlige. Ventetiden på drikkevarer og vores mad var acceptabel. Vi sad begge gange på terrassen som vender ud mod hovedgaden, så man skal forvente en smule støj fra trafikken.

Dato for besøg: juli 2018
1  Tak, FlemmingL24
Anmeldt 1. april 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med god service. Vi kom seks og havde ikke bestilt bord, men de lavede plads til os alligevel.

Dato for besøg: marts 2018
1  Tak, 306katjam
Anmeldt 22. februar 2018 fra mobile enheder

God jævn mad til fin pris og god betjening.
Godt alternativ til de såkaldte restauranter i Center Park feriecentret.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Peter_N_DK

Rejsende, der kiggede på La Piazza, kiggede også på

Bispingen, Niedersachsen

Har du været i La Piazza? Fortæl om dine oplevelser!