“Uden tvivl den bedste madoplevelse”
Anmeldelse af Thymari

Thymari
Køkkener: Græsk, Italiensk, Vinstue
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 5. september 2020 fra mobile enheder

Uden tvivl den bedste madoplevelse på Lefkas - alt i højeste kvalitet og med behagelig betjening. I den dyre ende og høj høj standart ... prøv det

Dato for besøg: september 2020
Tak, POUL J

Anmeldt 19. maj 2019 fra mobile enheder

Dejlig atmosfære og meget lækkert mad.Særligt blæksprutte carpaccio gjorde indtryk sammen med den bedste Sauvignon Blanc. God service.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, traveller050768
Anmeldt 9. august 2018 fra mobile enheder

Besøgte denne dejlige restaurant, som ligger godt gemt i en lille sidegade til havnepromenaden.
Vi var heldige at få det sidste ledige bord. Jeg vil forslå, at man reserverer bord, da der næsten altid er fuldt booket.
Vi startede med dejlig brød og 3 slags olivenolie. Olien sælges også i restauranten.
Vores starter var blækspruttegarpazzio med peberrodscreme og til hovedret fik vi grillet mahi mahi med squashspaghetti med urter og pure af grillet aubergine.
Virkelig lækkert og anbefalelsesværdigt.

Dato for besøg: august 2018
Tak, helletinna
Anmeldt 16. juni 2017 fra mobile enheder

Thymari i Lefkada by er en rejse vær.
Vi havde rejst rundt i det nordlige Grækenland i 14 dage og spist ok, og meget traditionelt.
Thymari havde et lille men meget inspirerende menu kort... retterne var græske med et innovativ touch..
Vinkortet var meget dybt ... med lokale Lefkada vine ... top Græske vine og et udvalg af internationale vine ... men det bedste var at de havde et CORAVIN kort? Så man kunne smage mange glas .... vi nåede at smage 10 forskellige Græske vine at høj kvalitet.
Hvis Michelin kikkede forbi ville de få en BIB G.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, 821jank
Anmeldt 30. august 2015

Fantastisk mad - og service og græsk vin. Tænk, at der kan laves så god græsk mad. En restaurant i gourmet klasse - fantastisk fantastisk

Dato for besøg: august 2015
Tak, Rudy P

Rejsende, der kiggede på Thymari, kiggede også på

Har du været i Thymari? Fortæl om dine oplevelser!