“Revymiddag”
Anmeldelse af Flamez

Flamez
Beskrivelse: I den gamle "Kongelige Telegrafcentral" er kælderen ombygget til en smuk og spændende restaurant med en rustik og hyggelig atmosfære. Alle retterr er tilberedt fra bunden af friske råvarer, og vi er derfor ikke den hurtigste restaurant i byen. Vi ønsker at skabe en imødekommende stemning, hvor gode smagsoplevelser går hånd i hånd med en uformel og hyggelig stemning. Om sommeren er der opsat en stor grill ude på terrassen mod Torvet, hvor vi griller alle de dage - den danske sommer tillader det ;-) Fredag og lørdag serverer vi moderne cocktails, en god kop kaffe eller et glas vin i vores cocktailbar. Du er velkommen i al slags tøj hos os.
Anmeldt 1. juli 2018 fra mobile enheder

Middag før revyen. Meget venligt personale. Men den menu vi valgte var ikke pengene værd. Forretten var noget høvlet hvid fisk uden smag . Hovedretten var flanksteak: var kold og der blev kun serveret koldt bearnaisesmør til. Meget skuffende og ikke pengene værd

1  Tak, 1mullerberg

Anmeldt 19. juni 2018 fra mobile enheder

Sikke et sted. Følte ikke man var ventede selv om man havde bestilt bord. Ventede 1/2 time inden menukort kom og blev pænt skuffet. Det var ikke muligt at bestille andet end revymenu eller bøf. Godt man ikke var vegetar. Der var heller ingen børnemenuer. Vi fik 3 stykker brød til 6 mennesker, så måtte spørge om vi kunne få brød til resten og om de havde smør. Maden var halv kold, på kolde tallerkner og der var ikke meget på tallerken. Min danskvand var varm, dog fik jeg isterninger. Da vi skulle betale virkede alle 3 visa automater ikke, ubehagelig oplevelse. Eneste pluds var tjeneren som endelig var bartjenere kæmpede for at gøre det nogenlunde ok at besøge stedet.

5  Tak, Brian J
Anmeldt 17. juni 2018 fra mobile enheder

Super lækker mad, god betjening og frisk personale :) Kommer helt klart igen en anden gang.
Samt deres cocktailbar er helt i top.

1  Tak, Chano N
Anmeldt 19. maj 2018 fra mobile enheder

Stedet er virkelig hyggeligt og rigtig god service.
Beskedent menukort med det jeg fik smagte rigtig godt.
Bøffen var dog til den kolde side da jeg fik den serveret

Tak, Tobias N
Anmeldt 14. april 2018 fra mobile enheder

Min hustru og jeg spiste middag på Flamez den 13/4 og nød en glimrende tapas og fik en hurtig, charmerende og nærværende betjening. Vi kan på det varmeste anbefale stedet.

Tak, mith0

Rejsende, der kiggede på Flamez, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster
Nykøbing Falster, Falster

Marielyst, Væggerløse

Har du været i Flamez? Fortæl om dine oplevelser!