“Dejlig mad og ditto betjening”
Anmeldelse af Flamez

Flamez
Reservér med
Flamez er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Beskrivelse: I den gamle "Kongelige Telegrafcentral" er kælderen ombygget til en smuk og spændende restaurant med en rustik og hyggelig atmosfære. Alle retterr er tilberedt fra bunden af friske råvarer, og vi er derfor ikke den hurtigste restaurant i byen. Vi ønsker at skabe en imødekommende stemning, hvor gode smagsoplevelser går hånd i hånd med en uformel og hyggelig stemning. Om sommeren er der opsat en stor grill ude på terrassen mod Torvet, hvor vi griller alle de dage - den danske sommer tillader det ;-) Fredag og lørdag serverer vi moderne cocktails, en god kop kaffe eller et glas vin i vores cocktailbar. Du er velkommen i al slags tøj hos os.
Anmeldt 14. april 2018 fra mobile enheder

Min hustru og jeg spiste middag på Flamez den 13/4 og nød en glimrende tapas og fik en hurtig, charmerende og nærværende betjening. Vi kan på det varmeste anbefale stedet.

Tak, mith0

Anmeldt 1. april 2018 fra mobile enheder

Skønt at genopleve de fantastiske lokaler med nye friske initiativrige mennesker bag. En framragende oplevelse med varme hyggelige og opmærksomme værter og personale.
Top lækker mad!!

Tak, Benjamin A
Anmeldt 29. marts 2018 fra mobile enheder

Særdeles yderst tilfreds med de fantastiske smagsoplevelser som deres menu er sammen sat på. helt klart et besøg værd det er ikke sidste gang jeg har været på Flamez i Nykøbing F

1  Tak, mmtotalbyg
Anmeldt 29. marts 2018 fra mobile enheder

Kanon lækkert mad og en super god betjening
Fik åbningsmenu som var super lækker
Mig og manden nød den

1  Tak, Jasmin Pia M
Anmeldt 3. december 2017 fra mobile enheder

Vores første besøg på Flamez i centrum af Nykøbing Falster. Super oplevelse på alle områder. Vi fik deres jule menu, der bestod af rimet laks, andebryst, creme bulet og danske oste. Vi var meget imponeret over sammensætningen.. Vi blev fint mætte.. gourmet på den fede måde. Vi kommer gerne igen

1  Tak, Allan3460

Rejsende, der kiggede på Flamez, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster
Nykøbing Falster, Falster

Marielyst, Væggerløse

Har du været i Flamez? Fortæl om dine oplevelser!