“Surprise for en veninde”
Anmeldelse af Cafe 3kanten

Cafe 3kanten
Anmeldt 25. juni 2018 fra mobile enheder

Maden var god og tjener havde helt styr på allergier og specielle ønsker

Servicen var god og ud over at thenrten viste overskud til de små så var de ikke blege for vittigheder og spas

Tak, mille3597

Anmeldt 3. maj 2018 fra mobile enheder

Meget lækkert mad. Søde piger der er der for os. Restauranten er blevet moderniseret. Rigtig lys og venlig.

Tak, Jane R
Anmeldt 3. maj 2018 fra mobile enheder

Skøbt sted lige ned til vandet. Fantastisk service. Maden smagte dejligt og var tilberedt lige tilpas.

Tak, Regitze I
Anmeldt 21. april 2018 fra mobile enheder

Her får du Nykøbing Falsters bedste kaffe og brownie med is og ydermere en skøn beliggenhed lige ned til havnekajen.

Tak, FactFiction
Anmeldt 11. april 2018 fra mobile enheder

Pæn restaurant med god beliggenhed lige ned til vander. Ok mad til ok pris. Der er pænt og rent, venlig betjening.

Tak, Kristina M

Rejsende, der kiggede på Cafe 3kanten, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Cafe 3kanten? Fortæl om dine oplevelser!