“Dejlig familiemiddag”
Anmeldelse af Cafe 3kanten

Cafe 3kanten
Anmeldt 5. juli 2016

Vi - familie på 2 vokse og 2 teenagere spise en dejlig middag her. Stedet har ingen forretter på menukortet, men vi delte en snacktallerken og en nachostallerken som forret. Hovedretterne var perfekt tilberedt og de 2 desserter var ligeledes dejlige. Venligt personale.

Tak, Helle N

Anmeldt 2. juli 2016 fra mobile enheder

Efter en god revy skulle vi have noget lækker mad og havde hørt godt om stedet . Vi fik revymiddag med husets rødvin, og begge dele var rigtig lækkert.
Personalet venlig, frisk og imødekommende og stedets atmosfære hyggelig og afslappet.
Kan kraftigt anbefale stedet for en kulinarisk god oplevelse

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Gunnar J
Anmeldt 30. juni 2016

Cafe 3kanten ligger nærmeste omgivet af fjorden. Så mens man spiser har man hele tiden udsigten at nyde sammen med den gode mad. Menuen er rimelig omfattende og nem at hurtigt finde frem til hvad man skal have. Betjening er hurtig og venlig og selvfølgelig kom maden også hurtigt på trods af at cafeen var fyldt. Lækkert og til en fornuftig pris.

Tak, 477klausj
Anmeldt 28. juni 2016

dejlig beliggenhed med skøn udsigt. Maden var god - der var rigeligt. Vi skulle have delt en portion!

Tak, tove345
Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Restauranten er altid et besøg værd.
Med dens unikke beliggenhed ved vandet er det byens bedste sted at spise. Maden er gennemsnitlig , til rimelige priser. Servicen er altid god og sjældent er der ventetid på maden .
Den største fornøjelse er at få et bord udenfor om sommeren , det gør besøget ekstra dejligt, især hvis solen skinner :-)

Dato for besøg: april 2016
Tak, TrineS756

Rejsende, der kiggede på Cafe 3kanten, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Cafe 3kanten? Fortæl om dine oplevelser!