“vi er altid glad for at komme hos Ole Hviid”
Anmeldelse af Brasserie & Café Hviid

Brasserie & Café Hviid
Anmeldt 4. juli 2018

oplevelsen var helt i top som altid, og vi er altid godt tilfreds når vi har været der, og vennerne syntes at maden var super.

Tak, Adventure416085

Anmeldt 23. juni 2018

Vi blev godt modtaget af tjener og Ole Hviid
Fik en dejlig pasta med tiger rejer og Hans Ewald en 100g bøf,det var barer helt super og Ole fandt en rigtig god rødvin til os,sluttede af med en dejlig Fransk coffe som smagte af noget

Tak, ConnieM1881
Anmeldt 1. februar 2018 fra mobile enheder

Rigtig dejlige rammer til en skøn middag. Og chefen serverer der også selv når behovet er der. Beliggenheden er super. Tæt på vand og med gode parkeringsmuligheder. Udvalget både på retter og drikkevarer er super god. Der bør være noget til alle smagsløg. Og Ole er altid god til anbefale en passende vin.

Tak, Philip M
Anmeldt 10. januar 2018

Et godt sted at gå hen hvis både børn og voksne skal have noget godt at spise.

Ønsker man at sine børn også skal sætte pris på god man og andet end nuggets er denne restaurant et godt sted.

Tak, Jesper A
Anmeldt 20. september 2017

Vi fik månedens menu, som var lidt skuffende. Har tidligere besøgt steder, hvor maden har været rigtig god. Vi kommer tilbage og prøver noget andet på et tidspunkt.

Tak, mr48000

Rejsende, der kiggede på Brasserie & Café Hviid, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Brasserie & Café Hviid? Fortæl om dine oplevelser!