Hyggelige omgivelser og god service.
Fint sted til få overnatninger.
Egnet sted til at lave egen aftensmad.
Rimelig morgenmad uden at være prangende.
Megen støj fra omktingliggende værelser.
Delte badeværelser.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, psjpit

Vi følte os velkommen da vi ankom ved vores navneskilt på døren•
Dejlig hyggeligt og rummeligt familieværelse. Fint at værelset er holdt i den romantiske og gammeldags stil. Hvilket er værdigt for et Gods
Dejlig morgenmad med god udvalg.
Høflig og venlig betjening fra vores værtinde Maria .
Vi vil helt klart komme igen
Hilsen familien Lindgaard fra Viborg

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Fam-Lindgaard
Anmeldt d. 23. juni 2020

Her kan man finde roen i smukke omgivelser. Hyggelig indretning i gammel (men pænt) stil som matcher at godset er over 120 år gammel.
Vi er blevet godt modtaget og har nydt den gode morgenmad.
Fantastisk sted. Vi kommer igen

Dato for ophold: juni 2020
Tak, jesperm477
Anmeldt d. 24. maj 2020

Utrolig hyggeligt sted med dejlig atmosfære. Fasaner, høns og rådyr i parken. Velegnet som udgangspunkt for vandre-og cykelture. Meget imødekommende værtinde og vært.
Hyggelige værelser og spise - og opholdsstue. Veludstyret køkken. Høj renlighedsstandard.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, Marie-Louise K
Anmeldt d. 23. februar 2020 fra mobile enheder

Vi overnattede på ny kristineberg B&B i weekenden da vi havde aftaler i Nykøbing.
Stedet ligger perfekt i forhold til nykøbing F hvis man har gøremål i byen. På stedet er der en dejlig uformel og imødekommende stemning. Tæt på familie stemning.
Omgivelserne og stedet er vidunderligt. Flot natur, dejlig morgenmad og hyggelig stemning.
Kan kun anbefales.

Dato for ophold: februar 2020