Guldborgsund Zoo & Botanisk Have

mads1980dk
Næstved, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 6. november 2019

Zoo har i forhold til sin størrelse spændende dyr, og pæne omgivelser.
Tigeren Luna og de andre dyr er bestemt et besøg værd.
Dejlig stor legeplads til børnene.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, allanhk
Anmeldt d. 11. juli 2019

En hyggelig lille zoo, hovedsagelig, og genial, for børnefamilierne da meget er henvendt til alder <12. Kunne godt bruge en touch-up med maling og edderkoppespindsfjernelse.
Derudover ok velholdt, ikke super mange dyr, men en del af se på.
Jeg brugte ca 1,5t der alene, men jeg tror snildt en børnefamilie ville kunne bruge en hel dag, hvis engementet er der.

Dato for oplevelse: juli 2019
1  Tak, Monenor
Anmeldt d. 29. maj 2019 fra mobile enheder

Selvom der er mange dyr lige når man kommer ind, så er denne zoo først og fremmest en hyggelig park og et par dejlige legepladser og så kommer dyrene lidt på en tredjeplads.

Men, det er ikke nogen kritik for vi er glade for at komme her.

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, mads1980dk
Anmeldt d. 28. maj 2019

Denne lille have er byens bedste legeplads for små og mellemstore børn. Ellers er haven af beskeden størrelse. Højdepunkterne er nok lemurene og Luna en enkel amurtiger

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, Woaqzo
Anmeldt d. 27. maj 2019

Vi var her med vores børn og børnebørn. Haven er hyggeligt indrettet og nem at overskue. Der er mange søde dyr og mange spændende blomster / planter. Børnene var især imponeret over den hale løse tiger, de syntes det var spændende at den havde mistet halen og alligevel levede. I haven findes en KÆMPE legeplads med alt hvad hjertet begær, super legeplads for børnene.

Dato for oplevelse: august 2018
1  Tak, Anette1213