“Fremragende mad”
Anmeldelse af Restaurant Vinkælderen

Restaurant Vinkælderen
Køkkener: Fransk, Dansk, Skandinavisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Reservationer
Beskrivelse: Et ærligt køkken i Nykøbing Falster, hvor maden er i højeste fokus & altid sæsonbetonet. Vi glæder os til at byde jer velkommen!

Meget lækre retter der alle blev spist op til sidste krumme :)
Behagelig stemning, opmærksom betjening, frit udsyn til trykkeriarbejder i køkkenet.
Vi delte 2x2 menuer så vi uden at få alt for meget fik smagt det hele.

Dato for besøg: november 2018
1  Tak, PerBjerkovH

Anmeldt 12. oktober 2018 fra mobile enheder

Her er en skøn atmosfære, en lækker indretning og man føler sig velkommen. Og så har de virkelig en veludstyret vinkælder.
Jeg vil komme tilbage hertil.
Dejlig mad og vin.

Dato for besøg: oktober 2018
1  Tak, Lotte G
Anmeldt 3. oktober 2018

Hyggeligt og vedkommende.

Kan varmt anbefale denne restaurant, hvor maden er i højsædet, krydret med god og kompetent betjening i hyggelige lokaler.

Restauranten formår at lave dejlig velsmagende mad, som sagtens kan stå alene, med kvalificeret betjening i lyse imødekommende lokaler giver teamet en mindeværdig oplevelse. Restauranten byder desuden på skøn drikkelse.

Tak for mad, vi vender med sikkerhed tilbage.

2  Tak, René B
Anmeldt 25. september 2018 fra mobile enheder

Mad og vin i absolut særklasse. Simpelthen Lolland-Falsters bedste restaurant - Mads Skov og co. går ikke på kompromis med noget; I Vinkælderen tryller de med årstidens råvarer, overrasker altid positivt med velsmag hele vejen rundt. De ved i den grad, hvad de laver - og er tilmed hyggelige, nærværende værter.

1  Tak, martin i
Anmeldt 25. september 2018

Belv modtaget med stor varme og fik serveret en menu, som vi følte var helt særligt sammensat til lige vores besøg og ønsker. Alle retter var utrolig vellykkede, smagte fantastisk og der blev serveret super lækre vine til. Desserten var i særdeleshed fantastisk:-) Og igen - super venlig betjening fra alle i restaurenten.

1  Tak, rasmusbollerup

Rejsende, der kiggede på Restaurant Vinkælderen, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Restaurant Vinkælderen? Fortæl om dine oplevelser!