“Utrolig lækker mad og stemning i topklasse”
Anmeldelse af Restaurant Vinkælderen

Restaurant Vinkælderen
Køkkener: Fransk, Dansk, Skandinavisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Reservationer
Beskrivelse: Et ærligt køkken i Nykøbing Falster, hvor maden er i højeste fokus & altid sæsonbetonet. Vi glæder os til at byde jer velkommen!
Anmeldt 25. september 2018

Belv modtaget med stor varme og fik serveret en menu, som vi følte var helt særligt sammensat til lige vores besøg og ønsker. Alle retter var utrolig vellykkede, smagte fantastisk og der blev serveret super lækre vine til. Desserten var i særdeleshed fantastisk:-) Og igen - super venlig betjening fra alle i restaurenten.

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, rasmusbollerup

Anmeldt 25. september 2018

Spiste her i august var tilfreds med stedet og maden .
Kan helt sikkert anbefales når man besøger revyen i Nykøbing Falster .

Dato for besøg: august 2018
1  Tak, BirgitteB94
Anmeldt 16. august 2018 fra mobile enheder

Overrasker hver gang positivt - både med serveringer, positivt personale og hyggelig stemning i kælder-lokalerne.

Dato for besøg: august 2018
2  Tak, Sabine A
Anmeldt 2. august 2018

Det er det bedste mad jeg har fået længe, jeg har ikke ord for det både hovedret og dessert var en eksplosion af smage, fantastisk.
Meget lækre lokaler hvor man føler sig velkommen samt søde unge mennesker.
Tillykke med jeres fantastiske restaurant.

Dato for besøg: juli 2018
2  Tak, 211jeanne
Anmeldt 10. juli 2018

Byens, ja landsdelens bedste spisested! Altid er der kræset om maden, og vinen. Egnens drikke og spise bliver anvendt bedst muligt, og der er altid tid til at tale meget passioneret om det lækre mad og skønne vine af de to skønne værter og ejere.

Det er en sand fornøjelse fra start til slut i hyggelige rammer!

Dato for besøg: juni 2018
2  Tak, AnnieR1389

Rejsende, der kiggede på Restaurant Vinkælderen, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Restaurant Vinkælderen? Fortæl om dine oplevelser!