“Altid, altid en fantastisk oplevelse”
Anmeldelse af Restaurant Vinkælderen

Restaurant Vinkælderen
Køkkener: Fransk, Dansk, Skandinavisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Reservationer
Beskrivelse: Et ærligt køkken i Nykøbing Falster, hvor maden er i højeste fokus & altid sæsonbetonet. Vi glæder os til at byde jer velkommen!
Anmeldt 16. august 2018 fra mobile enheder

Overrasker hver gang positivt - både med serveringer, positivt personale og hyggelig stemning i kælder-lokalerne.

Dato for besøg: august 2018
2  Tak, Sabine A

Anmeldt 2. august 2018

Det er det bedste mad jeg har fået længe, jeg har ikke ord for det både hovedret og dessert var en eksplosion af smage, fantastisk.
Meget lækre lokaler hvor man føler sig velkommen samt søde unge mennesker.
Tillykke med jeres fantastiske restaurant.

Dato for besøg: juli 2018
2  Tak, 211jeanne
Anmeldt 10. juli 2018

Byens, ja landsdelens bedste spisested! Altid er der kræset om maden, og vinen. Egnens drikke og spise bliver anvendt bedst muligt, og der er altid tid til at tale meget passioneret om det lækre mad og skønne vine af de to skønne værter og ejere.

Det er en sand fornøjelse fra start til slut i hyggelige rammer!

Dato for besøg: juni 2018
2  Tak, AnnieR1389
Anmeldt 23. juni 2018 fra mobile enheder

En fantastisk gourmet oplevelse at spise i vinkælderen, hvor der kun bruges friske råvare, vi fik en tre retters menu, som var en oplevelse for alle sanser, hver ret blev præsenteret af den yndige servitrice som fortalte om alt hvad der var på tallerkenen , til maden blev serveret vine af høj kvalitet som også fik nogle ord med på vejen af den mandlige tjener. Det var en oplevelse af høj karakter, denne restaurant fortjener besøg af en madskribent fra en af de store aviser, Jyllandsposten eller politikken

Dato for besøg: juni 2018
3  Tak, Alkatima
Anmeldt 19. juni 2018

Rigtig hyggelig restaurant, hvor de kræser om maden og yder en rigtig god service. Helt klart et besøg værd med gourmet mad

Dato for besøg: april 2018
2  Tak, Belinda G

Rejsende, der kiggede på Restaurant Vinkælderen, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Restaurant Vinkælderen? Fortæl om dine oplevelser!