“Fantastisk sted med sublim mad og nærværende ejere”
Anmeldelse af Restaurant Vinkælderen

Restaurant Vinkælderen
Køkkener: Fransk, Dansk, Skandinavisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Reservationer
Beskrivelse: Et ærligt køkken i Nykøbing Falster, hvor maden er i højeste fokus & altid sæsonbetonet. Vi glæder os til at byde jer velkommen!
Anmeldt 10. juli 2018

Byens, ja landsdelens bedste spisested! Altid er der kræset om maden, og vinen. Egnens drikke og spise bliver anvendt bedst muligt, og der er altid tid til at tale meget passioneret om det lækre mad og skønne vine af de to skønne værter og ejere.

Det er en sand fornøjelse fra start til slut i hyggelige rammer!

Dato for besøg: juni 2018
2  Tak, AnnieR1389

Anmeldt 23. juni 2018 fra mobile enheder

En fantastisk gourmet oplevelse at spise i vinkælderen, hvor der kun bruges friske råvare, vi fik en tre retters menu, som var en oplevelse for alle sanser, hver ret blev præsenteret af den yndige servitrice som fortalte om alt hvad der var på tallerkenen , til maden blev serveret vine af høj kvalitet som også fik nogle ord med på vejen af den mandlige tjener. Det var en oplevelse af høj karakter, denne restaurant fortjener besøg af en madskribent fra en af de store aviser, Jyllandsposten eller politikken

Dato for besøg: juni 2018
3  Tak, Alkatima
Anmeldt 19. juni 2018

Rigtig hyggelig restaurant, hvor de kræser om maden og yder en rigtig god service. Helt klart et besøg værd med gourmet mad

Dato for besøg: april 2018
2  Tak, Belinda G
Anmeldt 4. maj 2018

Var inviteret til spisning på vinkælderen af arbejdet.
Som sædvanlig (har været der en del gange) var maden super lækker og blev serveret med et smil og der er altid lige en lille historie med om vinen og dens oprindelse.
Skal helt sikkert ned og teste deres revy menu..

Hold dampen oppe begge 2...

Dato for besøg: marts 2018
3  Tak, Kenneth N
Anmeldt 3. marts 2018 fra mobile enheder

Bedste spisested i Nykøbing Falster! En madoplevelse hver gang hos dem. Servicen og det personlige præg hos dem er i top. Kan kun anbefale dem. Valuta for pengene. I er nogle fantastiske mennesker. Tak for at en så god restaurant er at finde på Falster!

Dato for besøg: marts 2018
2  Tak, Simone_Rasmussen1092

Rejsende, der kiggede på Restaurant Vinkælderen, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Restaurant Vinkælderen? Fortæl om dine oplevelser!