“Spisning før Revykøbing ”
Anmeldelse af Restaurant Vinkælderen

Restaurant Vinkælderen
Køkkener: Fransk, Dansk, Skandinavisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Reservationer
Beskrivelse: Et ærligt køkken i Nykøbing Falster, hvor maden er i højeste fokus & altid sæsonbetonet. Vi glæder os til at byde jer velkommen!
Anmeldt 23. juni 2018 fra mobile enheder

En fantastisk gourmet oplevelse at spise i vinkælderen, hvor der kun bruges friske råvare, vi fik en tre retters menu, som var en oplevelse for alle sanser, hver ret blev præsenteret af den yndige servitrice som fortalte om alt hvad der var på tallerkenen , til maden blev serveret vine af høj kvalitet som også fik nogle ord med på vejen af den mandlige tjener. Det var en oplevelse af høj karakter, denne restaurant fortjener besøg af en madskribent fra en af de store aviser, Jyllandsposten eller politikken

Dato for besøg: juni 2018
3  Tak, Alkatima

Anmeldt 19. juni 2018

Rigtig hyggelig restaurant, hvor de kræser om maden og yder en rigtig god service. Helt klart et besøg værd med gourmet mad

Dato for besøg: april 2018
2  Tak, Belinda G
Anmeldt 4. maj 2018

Var inviteret til spisning på vinkælderen af arbejdet.
Som sædvanlig (har været der en del gange) var maden super lækker og blev serveret med et smil og der er altid lige en lille historie med om vinen og dens oprindelse.
Skal helt sikkert ned og teste deres revy menu..

Hold dampen oppe begge 2...

3  Tak, Kenneth N
Anmeldt 3. marts 2018 fra mobile enheder

Bedste spisested i Nykøbing Falster! En madoplevelse hver gang hos dem. Servicen og det personlige præg hos dem er i top. Kan kun anbefale dem. Valuta for pengene. I er nogle fantastiske mennesker. Tak for at en så god restaurant er at finde på Falster!

2  Tak, Simone_Rasmussen1092
Anmeldt 2. marts 2018

Vi besøgte vinkælderen en almindelig torsdag, vi bestilte 2 retter, forret og hovedret, vi fik en rigtig god oplevelse, både forret og hovedret var utrolig dejlig, en god betjening hvor vi blev informeret om både mad og vin

2  Tak, Børge G

Rejsende, der kiggede på Restaurant Vinkælderen, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Restaurant Vinkælderen? Fortæl om dine oplevelser!