“Madoplevelse i høj kvalitet ”
Anmeldelse af Restaurant Vinkælderen

Restaurant Vinkælderen
Køkkener: Fransk, Dansk, Skandinavisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Reservationer
Beskrivelse: Et ærligt køkken i Nykøbing Falster, hvor maden er i højeste fokus & altid sæsonbetonet. Vi glæder os til at byde jer velkommen!
Anmeldt 3. marts 2018 fra mobile enheder

Bedste spisested i Nykøbing Falster! En madoplevelse hver gang hos dem. Servicen og det personlige præg hos dem er i top. Kan kun anbefale dem. Valuta for pengene. I er nogle fantastiske mennesker. Tak for at en så god restaurant er at finde på Falster!

2  Tak, Simone_Rasmussen1092

Anmeldt 2. marts 2018

Vi besøgte vinkælderen en almindelig torsdag, vi bestilte 2 retter, forret og hovedret, vi fik en rigtig god oplevelse, både forret og hovedret var utrolig dejlig, en god betjening hvor vi blev informeret om både mad og vin

2  Tak, Børge G
Anmeldt 23. februar 2018

Jeg har besøgt restauranten flere gange, da den gik under navne La Comida (og har også anmeldt den her på Tripadvisor under dette navn), men den har siden skiftet navn og ejer.
Indretningen er den samme, prisniveau og udvalget er nogenlunde det samme som før. Desværre er oplevelsen ikke helt så god som tidligere. Maden er god. Helt bestemt, men den mangler lige det sidste. Glacen var lige en tand for kraftig over overdøvede kødsmagen, bøffen var lækker, men ikke sådan helt fantastisk mør. Tilbehøret er stadig spændende. "Steakknivene" kunne med fordel også opgraderes, så de rent faktisk er steakknive og ikke bare normalt bestik der er lidt større og tungere.
Serveringen fortalte ivrigt om maden og vinen, men man fik også en fornemmelse af, at det var lidt forhastet og havde travlt (på trods af at der kun var omkring halvt fyldt).
Det er rigtig god mad og efter min opfattelse stadig den bedste restaurant i byen, men jeg endte desværre med en lidt skuffet oplevelse, på trods af god mad.

2  Tak, Morten R
Anmeldt 22. februar 2018 fra mobile enheder

Dette er efterhånden nok mindst min 10 gang på jeg er på Vinkælderen og jeg er endnu en gang dejlig tilfreds.
Fik 3 gode retter med tilhørende vin - maden var lækker tilberedt og der følger altid lige en lille historie med om vinen.
Kunne endnu engang går derfra fuldt med både mad og oplevelser.

2  Tak, kenneth N
Anmeldt 21. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi har været i vinkælderen flere gange, det bliver bedre og bedre. Vi nyder det hver gang, spændende retter med årstidens frugt og grønsager. Vinkortet er godt. Betjeningen hjælpsom og imødekommende. Et rigtigt lækkert spisested midt i Nykøbing.

2  Tak, Birgitte B

Rejsende, der kiggede på Restaurant Vinkælderen, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Restaurant Vinkælderen? Fortæl om dine oplevelser!