“Godt men ikke helt som det har været”
Anmeldelse af Restaurant Vinkælderen

Restaurant Vinkælderen
Køkkener: Fransk, Dansk, Skandinavisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Reservationer
Beskrivelse: Et ærligt køkken i Nykøbing Falster, hvor maden er i højeste fokus & altid sæsonbetonet. Vi glæder os til at byde jer velkommen!
Anmeldt 23. februar 2018

Jeg har besøgt restauranten flere gange, da den gik under navne La Comida (og har også anmeldt den her på Tripadvisor under dette navn), men den har siden skiftet navn og ejer.
Indretningen er den samme, prisniveau og udvalget er nogenlunde det samme som før. Desværre er oplevelsen ikke helt så god som tidligere. Maden er god. Helt bestemt, men den mangler lige det sidste. Glacen var lige en tand for kraftig over overdøvede kødsmagen, bøffen var lækker, men ikke sådan helt fantastisk mør. Tilbehøret er stadig spændende. "Steakknivene" kunne med fordel også opgraderes, så de rent faktisk er steakknive og ikke bare normalt bestik der er lidt større og tungere.
Serveringen fortalte ivrigt om maden og vinen, men man fik også en fornemmelse af, at det var lidt forhastet og havde travlt (på trods af at der kun var omkring halvt fyldt).
Det er rigtig god mad og efter min opfattelse stadig den bedste restaurant i byen, men jeg endte desværre med en lidt skuffet oplevelse, på trods af god mad.

2  Tak, Morten R

Anmeldt 22. februar 2018 fra mobile enheder

Dette er efterhånden nok mindst min 10 gang på jeg er på Vinkælderen og jeg er endnu en gang dejlig tilfreds.
Fik 3 gode retter med tilhørende vin - maden var lækker tilberedt og der følger altid lige en lille historie med om vinen.
Kunne endnu engang går derfra fuldt med både mad og oplevelser.

2  Tak, kenneth N
Anmeldt 21. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi har været i vinkælderen flere gange, det bliver bedre og bedre. Vi nyder det hver gang, spændende retter med årstidens frugt og grønsager. Vinkortet er godt. Betjeningen hjælpsom og imødekommende. Et rigtigt lækkert spisested midt i Nykøbing.

2  Tak, Birgitte B
Anmeldt 7. september 2017

En dejlig betjening og god vejledning til det imponerende vinkort. Maden er meget kreativ, velsmagende og i det hele taget "vidunderlig". Dette var 2. gang vi var her men hukommelsen svigtede ikke - helt i top

2  Tak, Peter H
Anmeldt 6. september 2017

God madoplevelse med lidt anderledes ingredienser og vinmenu, der passer til. Hyggelig gammel kælder med hvælvinger og hjælpsomt personale.

2  Tak, KirstenDanmark

Rejsende, der kiggede på Restaurant Vinkælderen, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Restaurant Vinkælderen? Fortæl om dine oplevelser!