“God mad og venligt personale”
Anmeldelse af Restaurant Vinkælderen

Restaurant Vinkælderen
Køkkener: Fransk, Dansk, Skandinavisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Reservationer
Beskrivelse: Et ærligt køkken i Nykøbing Falster, hvor maden er i højeste fokus & altid sæsonbetonet. Vi glæder os til at byde jer velkommen!
Anmeldt 6. september 2017

God madoplevelse med lidt anderledes ingredienser og vinmenu, der passer til. Hyggelig gammel kælder med hvælvinger og hjælpsomt personale.

2  Tak, KirstenDanmark

Anmeldt 27. august 2017

Vi er et selskab, som hver år spiser i Vinkælderen i forbindelse med et besøg i Revyen. Det er fjerde år vi har valgt og besøgt Vinkælderen, og vi oplever ganske enkelt en fantastisk betjening - hvor man råder og vejleder om retterne og er helt fremme med den allerbedste kvalitet i retterne vi får. Der er hele tiden stor opmærksomhed - priserne er rimelige i forhold til den fantastiske kvalitet. Vi kan anbefale stedet og vi kommer igen, så længe man kan holde dette niveau. Det er ganske enkelt en stor oplevelse hver gang.

3  Tak, Poul704
Anmeldt 9. august 2017

Vi fik en 2-retter revymiddag. Forretten bestod af en forret med hellefisk, fjordrejer og salat flot anrettet på tallerkenen. Hovedretten bestod af skiveskåret oksekød.
God betjening i hyggelige lokaler.

2  Tak, Vordingborg
Anmeldt 3. august 2017

Vi fik en Revy-middag. 2-retter. Meget velsmagende og flot anrettet.
Gode vine - til meget rimelige priser. Super venlig betjening.

1  Tak, Jette S
Anmeldt 29. juli 2017

Fantastik mad, service - simpelthen til en Michellin stjerne... og prisen er helt overkommelig! - vi kommer igen!!

2  Tak, evaryding

Rejsende, der kiggede på Restaurant Vinkælderen, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Restaurant Vinkælderen? Fortæl om dine oplevelser!