Havde booket 2 dobbeltværelser 11/4-23 med ankomst fredag eftermiddag d. 12/5-23. Blev mødt af en kvindelig receptionist der tydeligvis ikke nød sit arbejde. Hun startede med at tale rigtig grimt til 2 ældre par der stod foran os. Ikke noget med Velkommen eller andet der indgød, at man glædede sig til gæster.
Vi blev såmænd HELLER IKKE mødt med et Velkommen, men valgte i stedet at spørge bebrejdende hvem af os der skulle ha’ handicapværelset med en sygeseng, som de i øvrigt ikke havde fået. Vi fortalte vi havde booket 2 alm. dobbeltværelser, og bestemt IKKE havde booket et handicapværelse. Det havde hun fået en mail på fra os sagde hun. Da vi bad om at se den ‘kunne hun ikke finde den’…!
Vi ville så få et alm. dobbeltværelse, men det viste sig ganske rigtigt at være et handicapværelse som vi selvfølgelig ikke havde bestilt. Da vi påtalte det blev vi mødt af en anden receptionist med nogle grimme svar som ikke behøves gengivet her. ‘Undskyld’ eller ‘Vi beklager’ er ord man ikke bruger på hotellet. Det findes simpelthen ikke her…
Vi fik da lidt rabat på vores anstrengelser, men det havde man så valgt at lægge til regningen i stedet for at trække det fra..!
Vi spurgte også om det var muligt at købe 2 øl. Der blev slet ikke kigget op, men bare peget i retning af baren og sagt: “ Derhenne”.
Næste gang bliver det IKKE her vi bestiller en overnatning..
Et godt råd til hotellets ledelse…. Ryd op i personalet eller ta’ en ALVORLIG snak om kundepleje..