KCH6900
Skjern, Danmark

Dejligt ophold

Anmeldelse af Hotel Falster
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 9. jun. 2023fra mobile enheder
Vi er netop tjekket ud fra Hotel Falster efter en enkelt overnatning.

Hotellet er fint. Meget flot restaurant og receptionsområde. Værelset var lidt slidt, men rent og pænt, og med alt, hvad vi havde brug for. Det eneste minus var sengen - den var ikke god.

Vi spiste både aftensmad og morgenmad på hotellet, og begge dele var rigtig godt - i hyggeligt lokale.

Sødt og venligt personale både i reception og restaurant - og begge steder med en dejlig humor.

Vi kommer helt sikkert igen en anden gang.
Dato for ophold: juni 2023
Problemer med denne anmeldelse?
1.5 km fra Hotel Falster
Hotel Liselund
803 kr.
    803 kr.
720 kr.
    720 kr.
Gratis parkering
View from the upstairs porch. The pond is frozen but you cans see the water in the background
650 kr.
    750 kr.
6.5 km fra Hotel Falster
Vis flere hoteller i Nykøbing Falster
Anmeldt d. 15. maj 2023

Havde booket 2 dobbeltværelser 11/4-23 med ankomst fredag eftermiddag d. 12/5-23. Blev mødt af en kvindelig receptionist der tydeligvis ikke nød sit arbejde. Hun startede med at tale rigtig grimt til 2 ældre par der stod foran os. Ikke noget med Velkommen eller andet der indgød, at man glædede sig til gæster.
Vi blev såmænd HELLER IKKE mødt med et Velkommen, men valgte i stedet at spørge bebrejdende hvem af os der skulle ha’ handicapværelset med en sygeseng, som de i øvrigt ikke havde fået. Vi fortalte vi havde booket 2 alm. dobbeltværelser, og bestemt IKKE havde booket et handicapværelse. Det havde hun fået en mail på fra os sagde hun. Da vi bad om at se den ‘kunne hun ikke finde den’…!
Vi ville så få et alm. dobbeltværelse, men det viste sig ganske rigtigt at være et handicapværelse som vi selvfølgelig ikke havde bestilt. Da vi påtalte det blev vi mødt af en anden receptionist med nogle grimme svar som ikke behøves gengivet her. ‘Undskyld’ eller ‘Vi beklager’ er ord man ikke bruger på hotellet. Det findes simpelthen ikke her…
Vi fik da lidt rabat på vores anstrengelser, men det havde man så valgt at lægge til regningen i stedet for at trække det fra..!
Vi spurgte også om det var muligt at købe 2 øl. Der blev slet ikke kigget op, men bare peget i retning af baren og sagt: “ Derhenne”.
Næste gang bliver det IKKE her vi bestiller en overnatning..
Et godt råd til hotellets ledelse…. Ryd op i personalet eller ta’ en ALVORLIG snak om kundepleje..

Værelsestip: Overvej at finde et andet sted… Dårlig kundeservice…
Dato for ophold: maj 2023
Tak, 115henrikh
Anmeldt d. 20. september 2022

Vi var to par som besøgte dette hotel, som har dejlige rolige værelser. Morgenmaden var perfekt og det blødte æg var BLØDKOGTE og varme (andre steder er de ofte hårdkogte).
Hotellet kan varmt anbefales

Dato for ophold: september 2022
1  Tak, SteenWithen
Anmeldt d. 7. august 2022

Vi var en gruppe på 12, der spiste og overnattede på Hotel Falster og alle var særdeles tilfredse. Venligt og imødekommende personale, god mad, dejlige lyse værelser med alt, hvad man har brug for og overalt rent og pænt.

Dato for ophold: august 2022
Tak, ILA1955
Anmeldt d. 6. august 2022 fra mobile enheder

Dejligt ophold, et total arrangement med middag og med en aften i Nykøbing Falster revyen og efterfølgende overnatning. Venligt personale - dejlig mad - godt værelse. Alt i alt en rigtig god oplevelse. Vi Satser på en gentagelse i 2023. At revyen var rigtig god gav kun en ekstra dimension til opholdet.

Dato for ophold: august 2022
Tak, erikbY8905MD
Anmeldt d. 25. juli 2022 fra mobile enheder

Ok hotel til gennemfart. Værelserne slidte og ikke helt pinligt rene men ok standard for enkelt overnatning. Venlig betjening i receptionen. Mulighed for opladning af bil. Prøvede ikke morgenmaden da vi skulle afsted tidligt. Beliggenhed tæt på vejen til Gedser.

Dato for ophold: juli 2022
Tak, rasmusn917