Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (90)
Filtrer anmeldelser
90 resultater
Medlemsvurdering
12
30
24
14
10
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
12
30
24
14
10
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 90 anmeldelser
Anmeldt d. 30. august 2020 fra mobile enheder

Havde købt et to dages ophold incl. morgenmad og to to retters
Middage.
Værelset ok i størrelse men trist med snusket gulvtæppe og bad i 1970’er farve.
Morgenmad hel fin dog uden varme retter som bacon, scrambled egg osv - men godt brød og ost ( kedelig saftevand i stedet for juice)
Middag dag 1 var trist hønsesalat som sikkert var tilovers fra frokost serveret med sortkantet salat og derefter en max 100 gr. Hakkebøf med lidt kartofler og agurkesalat - trist oplevelse.
Middag dag 2 tapas tallerken - helt fint og derefter kalvesteg i rigelige mængder med grønt og skysovs,alt i alt et dejligt måltid.

Dato for ophold: august 2020
Rejsetype: Rejste som par
Tak, AEG287
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 27. august 2020

Gode P forhold - Reception som glemmer at smile // trænger til opmundring? værelser fra 1980 er ok, rumlig, kaffe / te på værelser. Vær. 112 bl batteri fungere ikke samt kommer der ikke meget vand ud ! OK bar og restauration, 2 tjenere som havde travlt - god morgenmad m stærk kaffe. 3 stjerner herfra, da 860 er lige i overkanten i forfold til området, men et sted jeg gerne gæster igen.

Dato for ophold: august 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, soren C
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 31. juli 2020

Hotellet er træt. Generelt er dette hotel under middel. Da vi ankom var der flyvemyrer på værelset, vi fjernede dem og der kom heldigvis ikke flere. En af sengenes meder sad løst, dette blev dog løst forholdsvis hurtigt. Trykket på vandet i bruseren er meget lavt, det betyder at jeg med halvlangt hår, havde svært ved at skylle sæben ud af håret i badet. Vandhanen i vasken går meget stramt og hvis man ikke er opmærksom på dette, så løber den. På den sidste aften begyndte toilettet at løbe så meget, at det var umuligt at trække ud indenfor rimelig tid, hvis man var to på efter hinanden. Rengøringen er umiddelbar ok, men kigger man efter, eksempelvis tager fjernbetjeningen til fjernsynet, virke denne fedtet og der er støvet i hjørnerne. Morgenmaden er god, der er lunt brød, flere slags yoghurt med diverse drys, pålæg, æg, juice mv.

Dato for ophold: juli 2020
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, lonek355
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 28. juli 2020 fra mobile enheder

En enkelt overnatning skulle vi bruge, men det bliver også den eneste, hvis der ikke sker væsentlige ændringer i serviceniveau og engagement blandt personalet. Hotellet er mørkt og slidt, men det kunne vi nok leve med. Vi følte nærmest at vi kom til besvær - ubetænksomt er det naturligvis også at komme, lige når man drikker kaffe med kolleger! morgenmaden var uinteressant og det er bestemt ikke fordi hotellet ikke tager sig godt betalt!!

Det er ikke et hotel vi opsøger igen.

Dato for ophold: juli 2020
Rejsetype: Rejste som par
Tak, Lone62442
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 20. juli 2020

Vi har haft et rigtigt dejligt ophold på hotel Falster, hvor vi havde købt 2 retter's menu med hver aften. Vi blev positivt overrasket over maden, som var velsmagende og flot anrettet.
Hotellet er ikke nyt, men værelset var rent og sengene gode. Dog ville det være dejligt med en hovedpude, der "fylder" noget.
Der er 2 stole, kaffemaskine samt fjernsyn på værelset, og det er dejligt, at man ikke skal sidde på sengen !
Personalet er meget imødekommende og gør meget for at man skal føle sig hjemme på hotellet.
Det er helt sikkert, at vi vælger dette hotel igen, når vi besøger Lolland-Falster

Dato for ophold: juli 2020
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Tak, Karlamormor
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser