“Dårlig service, lang ventetid og kold mad”
Anmeldelse af Rosmarino

Rosmarino
Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Hyggelig aften ødelagt af lang ventetid, over en time fra vi bestilte til maden kom, 45 minutters ventetid mellem forret og hovedret, 2 ud af 4 retter var kolde, flabet og respektløs tjener, træk ind udefra pga. dør som ikke kunne lukkes og mangelfuld kompensation, efter gentagende klager...

Tak, Emmadammmoerch

Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Jeg var i dag på Rosmarino med nogle veninder. Vi spiste forret og fik at vide, at de ville gå direkte i gang med hovedretten, da de tog ud efter os. Efter 30 minutter spørger vi, hvad status er med vores mad, hvortil vi får at vide, at den er lige på trapperne. Der går yderligere 10 minutter før vores mad kommer. Til vores store ærgrelse er to af retterne kolde og de to andre brandvarme. På dette tidspunkt er vi lidt ærgerlige over den lange ventetid på maden kombineret med en åben dør, som åbenbart ikke kan lukkes på trods af vi spurgte flere gange. Vi klagede over den kolde mad, hvortil vi får at vide, at den ene tallerken altså er varm. Vi bliver overrasket over kommentaren, da maden tydeligt var kold, specielt sammenlignet med de to andre retter. Vi kan enten vente 15 minutter yderligere på en ny ret (altså 55 minutter totalt) eller få varmet maden op. Den eneste kompensation vi får for dette er at få en kop kaffe eller 20%, men kun på de to kolde retter. Hold da op - vi sparede hele 50kr, men til gengæld ventede vi jo også “kun” 40 minutter, frøs under maden og blev mødt af en flabet tjener. Tak for mad.

Tak, emmalaaarsen
Anmeldt 23. december 2019

Vi var et selskab på 8 personer, som alle havde en oplevelse af maden og stedet. Vi fik pizza og pasta ret, maden smagte godt og vel anrettet, et hyggeligt sted med en god service og høflig betjening. Er ikke sidste gang jeg har været der. Det er min oplevelse af stedet, kan anbefales.

Dato for besøg: december 2019
Tak, larsoglila
Anmeldt 7. november 2019 fra mobile enheder

Vi har været på restauranten 3 gange tidligere og har været så begejstret. Har fået past med tiger rejer 2 gange og pizza en gang. Vi syntes at pizzaen var god og ville prøve den igen, med tiger rejer , parmesanost, chili osv.... Men den var simpelthen USPISELIG, der var så meget chilli på.. Pizzaen smagte KUN AF CHILLI. Og parmesanost var der ikke så meget af Vi er vant til chilli.... Men denne var simpelthen øv. Jeg håber virkelig at I kan gøre det bedre

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Ulla C
Anmeldt 22. oktober 2019

Jeg var der i efterårsferien, først med min søn, 2 dage efter med min datter. Vi fik begge gange helt fantastisk mad. Første aften pizza, den var intet mindre end fantastisk. Aldrig smagt så lækker en pizza før. Med min datter fik vi 2 forskellige pastaretter, de smagte også himmelsk. Hurtig og god betjening og pris helt fair med den høje standard. Vi kører gerne til Nykøbing fra Køge en lørdag formiddag for at nyde en frokost på Rosmarino. Tak for en skøn oplevelse.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, CharlotteF1416

Rejsende, der kiggede på Rosmarino, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Rosmarino? Fortæl om dine oplevelser!