“Autentisk thai mad”

Har du et billede?
Tilføj det.
Faengsap Thai Restaurant
Anmeldt 24. august 2018

Vi skulle til revy og skulle så finde et sted at spise, vi er glade for at det blev her for vi fik en rigtig god oplevelse både hvad maden og betjeningen angår, Steder ser ikke ud af meget udefra, men der er hyggeligt og pænt rent indenfor. kan varmt anbefales, vi kommer ihvertfald gerne tilbage.

Tak, OleN07

Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

Vi har flere gange købt månedens menu som består af 2 retter .prisen er god og portionerne er rigelige.
God autentisk Thailandsk mad.

Tak, TrineS756
Anmeldt 25. juli 2018 fra mobile enheder

Maden er utrolig smagfuld, og der er massere af den!
Betjeningen er helt i top, og ganske hyggelig restaurant, klar et sted der kan besøges massere af gange!

Tak, Mathiasdue
Anmeldt 30. juni 2018

Super lækker thai mad og til en meget fin pris! Vi bestiller gerne hjemme fra og henter. Altid forskellige retter så der kan smages hos hinanden;o)

Tak, 5xm
Anmeldt 20. juni 2018

Rigtig lækker Thai mad på hyggelig lille restaurant tæt på centrum i Nykøbing Falster!!
Det her var vores andet besøg, og det levede helt op til vores forventninger og oplevelse fra første besøg. Hurtig og charmerende venlig betjening. Fint udvalg på spisekortet. Eks. lækre frisklavede, velsmagende knasende sprøde ruller. Pragtfuld rød Thai curry med kokos. Store portioner, absolut rimelige priser. Også mulighed for takeaway. Pænt, rent og enkelt indrettet.

Tak, Palle P

Rejsende, der kiggede på Faengsap Thai Restaurant, kiggede også på

Stubbekøbing, Falster
Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Faengsap Thai Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!