“Lækker thai mad”

Har du et billede?
Tilføj det.
Faengsap Thai Restaurant
Anmeldt 30. juni 2018

Super lækker thai mad og til en meget fin pris! Vi bestiller gerne hjemme fra og henter. Altid forskellige retter så der kan smages hos hinanden;o)

Tak, 5xm

Anmeldt 20. juni 2018

Rigtig lækker Thai mad på hyggelig lille restaurant tæt på centrum i Nykøbing Falster!!
Det her var vores andet besøg, og det levede helt op til vores forventninger og oplevelse fra første besøg. Hurtig og charmerende venlig betjening. Fint udvalg på spisekortet. Eks. lækre frisklavede, velsmagende knasende sprøde ruller. Pragtfuld rød Thai curry med kokos. Store portioner, absolut rimelige priser. Også mulighed for takeaway. Pænt, rent og enkelt indrettet.

Tak, Palle P
Anmeldt 3. marts 2018

Denne restaurant fortjener 4 stjerner fordi, maden smager godt, høflig betjening, og man får meget får sine penge, jeg syntes at når man anmelder en restaurant skal man også se på hvad kan man forvente i forhold til prisniveauet, og denne restaurant forsøger jo ikke at konkurrere med Michelin restauranter, men laver ganske fin mad med god smag, har nu været der 3 gange og syntes helt bestemt at man får meget for sine penge, og det bliver ikke sidste gang.

Tak, alan2216
Anmeldt 11. november 2017 fra mobile enheder

Min mand, datter og mig var der her til aften, og fik en rigtig dårlig oplevelse og betjening. Vi fik alle buffet, min datter og mig fik kylling som skulle steges. Da jeg er næsten færdig, ser jeg at mit ene stykke kylling var helt råt. Siger det hurtigt til tjeneren, som beklager. Hun siger at det er fordi stikkerne er rullet sammen!!!!! Øhhh så rul dem ud når i steger!! Nå men jeg skal betale, og chefen gir mig rabat på 60kr?? Spørg om han er helt frisk, så får jeg 100kr rabat!! Siger at jeg stadig vil give ham en dårlig anmeldelse og at jeg vender ALDRIG tilbage igen. Det kunne jo være min datter som også har fået råt kylling, og alle ved jo hvor syg man kan blive af det. Så dårlig en oplevelse.

Tak, pedersen1972
Anmeldt 9. september 2017

Glad for at have læst anmeldelse af stedet her på siden. For som anmelderen skrev, ser det ikke særlig spændende ud udefra. Grill bar agtigt og snuskede vinduer. Men indenfor var der pænt, rent og hyggeligt. Maden var fremragende, autentisk og rimelig pris. Sød og venlig betjening.

Tak, Skovholm

Rejsende, der kiggede på Faengsap Thai Restaurant, kiggede også på

Stubbekøbing, Falster

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Faengsap Thai Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!