“Bedste sushi restaurant :)”
Anmeldelse af Hua Xin

Hua Xin
Anmeldt 15. oktober 2017

Jeg er en regelmæssig kunde af denne restaurant, og jeg kan anbefale til alle sushi elskere samt alle, der kan lide kinesisk buffet. Lækker, frisk mad og god service.
Bedste sushi restaurant i Nykøbing Falster.

Tak, Ewa Maria G

Anmeldt 2. oktober 2017 fra mobile enheder

Kinesisk restaurant med et bredt udvalg og mulighed for sushi. Buffeten er pæn og der er god udskiftning. Ikke den bedste kundeservice men maden smager dejligt.

Tak, Mette H
Anmeldt 23. august 2017

God lækker mad - og ok sushi. Vi fik kinesisk mad og running sushi. Fik god betjening. Kommer gerne igen...

Tak, Diana Ø
Anmeldt 27. februar 2017

Ikke mit første besøg på restauranten, maden var som den plejede at være, hvilket er ok. Men men der var mange gæster og om det så var derfor, at jeg måtte rykke for vores drikkevarer 2 gange? dem fik vi ½ time efter vi var kommet. Der var ikke nok mad i buffeten, mange tomme "bakker" hele tiden.
Vores bord blev IKKE ryddet undervejs, så man følte man nærmest sad i vores egen losseplads til sidst. Servietter måtte vi selv hente, standard bakke med salt/peber, soya o.a. var der heller ikke på bordet. Alt den dårligste betjening jeg længe har oplevet

Tak, PiaLu
Anmeldt 12. februar 2017

Der er både dette og hint i sur-sød sovs, det er det jeg kommer for -
der er grønt en masse, fisk og kød i stride strømme.. servicet ved kaffe-is-disken er lidt forvirret

Tak, JetteU3

Rejsende, der kiggede på Hua Xin, kiggede også på

Stubbekøbing, Falster
Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Hua Xin? Fortæl om dine oplevelser!