“Brunch”
Anmeldelse af Cafe Holgers

Cafe Holgers
Anmeldt for 21. februar 2018 fra mobile enheder

Simpelthen den værste service jeg har været ude for. Og mest afgante chef skal man lede længe efter. Vi sku ind og spise brunch der sidder 3 andre kunder så der var masser og plads. Da tjener endelig kommer bestiller vi brunch og siger vi har et gavekort, så siger hun vi skal bestille bord så siger jeg at jeg gerne vil bestille bordet ti om 5 min. Så kommer ham der sku forestille og være chef og siger vi sku ha bestilt 24 timer før . Og det står ingen steder på gavekortet. Så sætter ikk mine ben der igen og sørger for andre heller ikk gør

Tak, nagel1312

Anmeldt for 4. februar 2018 fra mobile enheder

Vi valgte caféens champagne brunch dog uden bobler, men tog istedet juice og kaffe. God pris på dette. Som en ekstra god detalje fik vi en genopfyldning af kaffen uden merpris. Brunchen var stor og veltilberedt. Vi vil anbefale stedet og kommer gerne igen.

Tak, Trine S
Anmeldt for 11. januar 2018

Cafeen ligger centralt og serverer en god brunch til kl.13. Venligt personale der serverer en god og varieret brunch.Da vi havde drukket vores gode kaffe ...blev koppen fyldt op igen uden opfordring ....service...!
Der er en hyggelig stemning og vi var meget tilfredse og kommer gerne igen.

Tak, marianne p
Anmeldt for 4. december 2017

besøgte denne cafe til brunch, stedet er meget hyggeligt og med venlig betjening.
Vi bestilte en champagne brunch og fik serveret en dejlig brunch med kaffe og the ad libitum ( det er ikke normalt ) Denne lørdag var der desværre noget koldt, men vi vender absolut tilbage på et varmere tidspunkt, da der også er servering udenfor.

1  Tak, Peterrh58
Anmeldt for 31. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi fik lækker frokost som dels var huSets burger og laksesalat.
Meget lækkert. Flot anrettet. Smilende og imødekommende personale.

1  Tak, Jane R

Rejsende, der kiggede på Cafe Holgers, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Cafe Holgers? Fortæl om dine oplevelser!