“Godt ”
Anmeldelse af Dhaba Indian Street Food

Dhaba Indian Street Food
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Dejligt koncept. Hyggeligt med dele retter og at man kan smage det man har lyst til. Dejlig mad. Lokalerne kan godt være hyggeligere

Tak, Lene F

Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk lækker mad!
Her får man indisk mad, der er veltilberedt, autentisk ogvelsmagende.
Man skal være opmærksom på, at det er en udendørs restaurant, men vi var meget heldige med vejret,
så det kun var ren fornøjelse.
De unge tjenere havde meget travlt, for der var virkelig mange gæster. Det betød et par svipsere, som dog blev rettet lynhurtigt og yderst høfligt.
Jeg kan kun anbefale stedet på det varmeste.

Tak, PippiLangstroempe
Anmeldt 3. august 2021 fra mobile enheder

Rigtig god mad og rimelig priser. Sad udenfor i dejligt vejr. De 2 unge mænd som serverede, arbejdes hårdt og forsøgte at følge med. Men der var tid til et smil. Alt i alt en rigtig god oplevelse

Tak, 75lasse_
Anmeldt 25. juli 2021 fra mobile enheder

Sublim mad til en god pris. Helt klart en anbefaling værd. De har dog svært ved at skaffe personale nok så en del ventetid på afrydning og servering. Men den enlige pige kæmpede godt for det.
Kommer klart på besøg en anden gang.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Sune F
Anmeldt 22. juli 2021

Vi fik tasting menu I den veganske udgave.
Maden smagte ikke af noget og var meget olieret.
Brødet var som tyggegummi. Aldrig har vi givet så mange penge for så dårlig en oplevelse.
Der var to slags ris med. Den ene var med ærter og gulerødder fra frost Og den anden helt alm ris.
De alm ris var den eneste der smagte nogenlunde.
Hvis du kan lide indisk mad, så hold dig væk herfra.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, asta emilie m

Rejsende, der kiggede på Dhaba Indian Street Food, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster
Marielyst, Væggerløse

Har du været i Dhaba Indian Street Food? Fortæl om dine oplevelser!