“Autentisk og lækkert.”
Anmeldelse af Dhaba Indian Street Food

Dhaba Indian Street Food
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk lækker mad!
Her får man indisk mad, der er veltilberedt, autentisk ogvelsmagende.
Man skal være opmærksom på, at det er en udendørs restaurant, men vi var meget heldige med vejret,
så det kun var ren fornøjelse.
De unge tjenere havde meget travlt, for der var virkelig mange gæster. Det betød et par svipsere, som dog blev rettet lynhurtigt og yderst høfligt.
Jeg kan kun anbefale stedet på det varmeste.

Tak, PippiLangstroempe

Anmeldt 3. august 2021 fra mobile enheder

Rigtig god mad og rimelig priser. Sad udenfor i dejligt vejr. De 2 unge mænd som serverede, arbejdes hårdt og forsøgte at følge med. Men der var tid til et smil. Alt i alt en rigtig god oplevelse

Tak, 75lasse_
Anmeldt 25. juli 2021 fra mobile enheder

Sublim mad til en god pris. Helt klart en anbefaling værd. De har dog svært ved at skaffe personale nok så en del ventetid på afrydning og servering. Men den enlige pige kæmpede godt for det.
Kommer klart på besøg en anden gang.

1  Tak, Sune F
Anmeldt 22. juli 2021

Vi fik tasting menu I den veganske udgave.
Maden smagte ikke af noget og var meget olieret.
Brødet var som tyggegummi. Aldrig har vi givet så mange penge for så dårlig en oplevelse.
Der var to slags ris med. Den ene var med ærter og gulerødder fra frost Og den anden helt alm ris.
De alm ris var den eneste der smagte nogenlunde.
Hvis du kan lide indisk mad, så hold dig væk herfra.

Tak, asta emilie m
Anmeldt 20. juli 2021 fra mobile enheder

Vi var to personer på Dhaba og havde bestilt "tastingmenu" med nogle forskellige forretter og hovedretter, samt to øl. Efter at have fået den første del af vores mad, men stadig ingen drikkevarer, får vi at vide at de ikke har alkoholbevilling og at det er derfor vores øl ikke er kommet, selvom det stod på menukortet. Vi bestiller danskvand i stedet og venter på resten af vores mad. På dette tidspunkt har vi fået vores forretter og den ene hovedret, men uden de ris som hørte til og den anden hovedret. Efter at have ventet i over en halv time på risene spørger vi tjenerne. De siger at maden er på vej. I mellemtiden er hovedretten vi har fået, blevet kold. Efter endnu en halv time spørger vi til maden igen. De fortæller at der er sket en fejl og at de har bestilt alt vores mad til os igen. En information der havde været rar at have fået. Efter næsten 2 timer har vi endelig modtaget alt vores mad, selvom ventetiden anden gang også var så lang, at noget af maden var blevet kold undervejs. Vi fik rabat ved ikke at betale drikkevarer, men det var trods alt kun en danskvand vi havde delt. Tjenerne virkede travle og utrænede, og det virkede som om at der var dårligt samarbejde mellem køkken og tjenere. Den mad vi nåede at få varm, smagte til gengæld godt.

Tak, Kasperalstroem

Rejsende, der kiggede på Dhaba Indian Street Food, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster
Marielyst, Væggerløse

Har du været i Dhaba Indian Street Food? Fortæl om dine oplevelser!