“God sushi”
Anmeldelse af Frisk Fisk Sushi

Frisk Fisk Sushi
Anmeldt for 8. marts 2017 fra mobile enheder

Det er uden sammenligning den bedste sushi i Nykøbing. Men de skal også holde sig til sushi. Har en enkelt gang fået deres "kinesiske" retter med nudler uden succes. Men deres sushi er rigtig god

1  Tak, madogvingourmet

Anmeldt for 2. januar 2017 fra mobile enheder

Fik deres nytårs menu og det smagte fantastisk. Vi var i sommerhus og kendte ikke stedet men hvis vi kommer igen til Marielyst, så er vi absolut klar til mere sushi

1  Tak, phillipsenlotte
Anmeldt for 23. juli 2016 fra mobile enheder

Bedste sushi ever, smager super dejligt og med helt friske råvarer. Kan kun varmt anbefale dette sted

2  Tak, Martin M
Anmeldt for 18. juli 2016

Jeg har flere gange bestilt sushi fra Frisk Fisk.
De har altid nogle spændende varianter, god kvalitet og gode tilbud.
Det kan helt klart anbefales, det bedste sushi sted i Nykøbing Falster.

3  Tak, Line L
Anmeldt for 31. maj 2016

Har spist der to gange, og maden er frisk lavet. Smukt anrettet og smager skønt.
Er du til sushi er det det helt rigtige sted at spise.
Prøv at gå på opdagelse i deres menu kort og prøv Sashimi....super lækkert.

2  Tak, LJKBH

Rejsende, der kiggede på Frisk Fisk Sushi, kiggede også på

Stubbekøbing, Falster

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Frisk Fisk Sushi? Fortæl om dine oplevelser!