“Elendig service efter nye ejer”
Anmeldelse af Kaffehuset Midtpunktet

Kaffehuset Midtpunktet
Anmeldt 10. august 2018

Her i ferien skulle jeg lige ud og hygge lidt, og jeg elsker bare at komme i kaffehuset Midtpunktet, der er altid god atmosfære, dejlige smil og god stemning.

I dag blev jeg virkelig overrasket, og det var absolut ikke på en god måde!!
Jeg kom ind, og der var mennesketomt!! - Jeg var lige ved at tro at der var lukket, der var intet på hylderne, ej heller noget på væggene.

Stedet virkerede nærmest forladt. Baristaen (en dame på omkring 45-50 år, lyst hår) hilste ikke engang da jeg kom ind. Jeg vidste kun hun var barista, da jeg jo har sent hende deropppe før, for "arbejdstøj" havde hun ikke på. Jeg fik bestilt, og det var da okay, men heller ikke mere end det.

Jeg så kun den dame deroppe, og må indrømme at hun havde vist mere travlt med at snakke i mobil end at køre forretning, for der kom nogle andre kunder, og de valgte altså at gå igen.

Da jeg var ved at gå fandt jeg ud af at stedet har fået nye ejere, og det fortæller måske lidt om hvor den altid god atmosfære, dejlige smil og gode stemning var henne. For den vil jeg tro at de tidligere ansatte har taget med sig.

For mig at se så kører denne barista stedet i sænk, hvis ikke der bliver strammet op. Der skal altså noget hygge ind og ikke tomme vægge og reoler. Lidt rengøring vil også hjælpe, for så travlt havde hun jo ikke. Om der var nogle i køkkenet vides ikke, for der var ingen som snakkede som der ellers plejer at være.

Dato for besøg: august 2018
6  Tak, KarlaMerete

Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

Jeg plejer ikke at bestille andet end drikkevarer på dette sted, dette skyldes blandt andet at jeg ikke synes pris og kvalitet hænger sammen . Til gengæld laver de en pokkers god kaffe.

Tak, TrineS756
Anmeldt 30. april 2018

Hvis man vil på et cafe besøg, uden og blive skuffet er Kaffehuset det eneste rigtige sted at tage hen. God betjening, kort ventetid, gode råvare, lækker mad = ultra tilfreds kunder.

Tak, Simon O
Anmeldt 20. april 2018

Havde fået en Smartbox i gave og den skulle bruges hos kaffehuset. Vi blev ikke skuffet. Fik en clubsandwich med en god øl til. Og det smagte super dejligt og vi blev mætte begge to. Betjeningen var hurtigt og rigtig god. Kan varmt anbefale kaffehuset til en god frokost.

Tak, Jimmi22
Anmeldt 1. april 2018 fra mobile enheder

Vi spiste frokost på den meget hyggelige café.

Medarbejderne var meget søde og behagelige.

Vi måtte vente lidt på vores kyllingesandwiches. Men så var de også helt frisklavede og smagte fint. Der var måske lidt rigeligt karrydressing, ligesom brødet var lidt kedeligt. Men ellers fint!

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Lene M

Rejsende, der kiggede på Kaffehuset Midtpunktet, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Kaffehuset Midtpunktet? Fortæl om dine oplevelser!