“Intet mindre end verdensklasse”
Anmeldelse af Kaffehuset Midtpunktet

Kaffehuset Midtpunktet
Anmeldt 30. april 2018

Hvis man vil på et cafe besøg, uden og blive skuffet er Kaffehuset det eneste rigtige sted at tage hen. God betjening, kort ventetid, gode råvare, lækker mad = ultra tilfreds kunder.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Simon O

Anmeldt 20. april 2018

Havde fået en Smartbox i gave og den skulle bruges hos kaffehuset. Vi blev ikke skuffet. Fik en clubsandwich med en god øl til. Og det smagte super dejligt og vi blev mætte begge to. Betjeningen var hurtigt og rigtig god. Kan varmt anbefale kaffehuset til en god frokost.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Jimmi22
Anmeldt 1. april 2018 fra mobile enheder

Vi spiste frokost på den meget hyggelige café.

Medarbejderne var meget søde og behagelige.

Vi måtte vente lidt på vores kyllingesandwiches. Men så var de også helt frisklavede og smagte fint. Der var måske lidt rigeligt karrydressing, ligesom brødet var lidt kedeligt. Men ellers fint!

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Lene M
Anmeldt 29. marts 2018

Nu er det 2. gang, jeg har en kedelig oplevelse på Møns Kaffehus i Nykøbing.

Min søn og jeg besøgte kaffehuset til Late Night (om eftermiddagen), hvor der forståeligt nok var travlhed, men da der var min. 6 ansatte på arbejde, formodes det at være forventet.
Vi bestiller 1 cola, 1 chai latte og 2 x pandekage med is. Vi betaler og finder et bord.
Da vi har ventet 20 min. spørger jeg personalet, hvor lang tid vores bestilling vil tage endnu.
Jeg bliver meddelt, at der er 3 bestillinger/borde før vores, så det varer ikke så længe.
Det er ok, for der er jo travlt.
Vores drikkevarer kommer kort derefter, men vi ser intet til pandekagerne. Vi afventer, for de er vel “på vej”. Men nej.
40 min efter vores bestilling henvender jeg mig igen til personalet (nu er colaen drukket og chai-latten er kold). De har sørme glemt vores pandekager...
5 min efter står pandekagerne på vores bord, med en forklaring om forglemmelse grundet travlhed.
Jeg synes ikke det er i orden, at servicen er så ringe. Ingen kompensation eller interesse i at rette op på en beklagelig oplevelse.
Den hyggelige stemning var væk for vores vedkommende.

Forrige gang jeg besøgte Kaffehuset, så jeg en af de unge piger sætte (vores) 2 kopper på 2 underkopper på en sådan måde, at hendes tommelfingre var “uden på” kopperne, mens hendes 2x 4 fingre var placeret nede i kopperne.
Jeg kommenterede det hygiejniske problem i dette, og bad om 2 nye kopper. Jeg fik et surt svar tilbage.
Jeg fortalte om episoden til en anden ansat, og hun så undrende på mig.
Det må fortælle lidt om standarden, så mon ikke jeg skal finder et andet sked til fremtidige hyggestunder med familie/venner.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, KarinA1585
Anmeldt 20. januar 2018 fra mobile enheder

Kaffehuset er stedet for hygge i topkvalitet! Her får man byens beste kaffe og der er altid et stort udvalg af lækre kager, desserter og mad, som kan nydes i de hyggelige og varme omgivelser. En skøn atmosfære som kan omfavne alle aldre og former for besøg - lige fra venindehygge, en hyggelig date, et pitstop på en travl dag eller en kop varm kakao med ungerne. Helt klart et besøg værd.

Dato for besøg: november 2017
Tak, Karen H

Rejsende, der kiggede på Kaffehuset Midtpunktet, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Kaffehuset Midtpunktet? Fortæl om dine oplevelser!