“Lang ventetid og glemt ordre”
Anmeldelse af Kaffehuset Midtpunktet

Kaffehuset Midtpunktet
Anmeldt 29. marts 2018

Nu er det 2. gang, jeg har en kedelig oplevelse på Møns Kaffehus i Nykøbing.

Min søn og jeg besøgte kaffehuset til Late Night (om eftermiddagen), hvor der forståeligt nok var travlhed, men da der var min. 6 ansatte på arbejde, formodes det at være forventet.
Vi bestiller 1 cola, 1 chai latte og 2 x pandekage med is. Vi betaler og finder et bord.
Da vi har ventet 20 min. spørger jeg personalet, hvor lang tid vores bestilling vil tage endnu.
Jeg bliver meddelt, at der er 3 bestillinger/borde før vores, så det varer ikke så længe.
Det er ok, for der er jo travlt.
Vores drikkevarer kommer kort derefter, men vi ser intet til pandekagerne. Vi afventer, for de er vel “på vej”. Men nej.
40 min efter vores bestilling henvender jeg mig igen til personalet (nu er colaen drukket og chai-latten er kold). De har sørme glemt vores pandekager...
5 min efter står pandekagerne på vores bord, med en forklaring om forglemmelse grundet travlhed.
Jeg synes ikke det er i orden, at servicen er så ringe. Ingen kompensation eller interesse i at rette op på en beklagelig oplevelse.
Den hyggelige stemning var væk for vores vedkommende.

Forrige gang jeg besøgte Kaffehuset, så jeg en af de unge piger sætte (vores) 2 kopper på 2 underkopper på en sådan måde, at hendes tommelfingre var “uden på” kopperne, mens hendes 2x 4 fingre var placeret nede i kopperne.
Jeg kommenterede det hygiejniske problem i dette, og bad om 2 nye kopper. Jeg fik et surt svar tilbage.
Jeg fortalte om episoden til en anden ansat, og hun så undrende på mig.
Det må fortælle lidt om standarden, så mon ikke jeg skal finder et andet sked til fremtidige hyggestunder med familie/venner.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, KarinA1585

Anmeldt 20. januar 2018 fra mobile enheder

Kaffehuset er stedet for hygge i topkvalitet! Her får man byens beste kaffe og der er altid et stort udvalg af lækre kager, desserter og mad, som kan nydes i de hyggelige og varme omgivelser. En skøn atmosfære som kan omfavne alle aldre og former for besøg - lige fra venindehygge, en hyggelig date, et pitstop på en travl dag eller en kop varm kakao med ungerne. Helt klart et besøg værd.

Dato for besøg: november 2017
Tak, Karen H
Anmeldt 11. januar 2018

Kaffehuset åbner kl.9.30 og har brunch til kl. 11.....!!!!!! Hvis du bor lidt væk skal du være hurtig....De andre forretninger starter handlen kl.10.....så ingen shopping før brunch i Kaffehuset....og kør hjemmefra i god tid FØR kl.11

Dato for besøg: januar 2018
Tak, marianne p
Anmeldt 25. september 2017

Jeg har endnu engang været på kaffehuset og fået dejlig betjening - kaffen er simpelhen verdensklasse. Terrassen er et dejligt sted når solen bager ned. Maden er fin og enkelt og med deres nye kager er det perfekt at nyde dette. Jeg var der igen i lørdags og selvom der var travlt var pigerne bag disken smilende og hurtige til at betjene.
Stort 5 tal fra mig

Dato for besøg: september 2017
Tak, Kenneth S
Anmeldt 23. september 2017 fra mobile enheder

Det er absolut sidste gang jeg sætter mine ben her. Vi har nu ventet en halv time på en kop kaffe og en øl. Der er tre piger på arbejde. Ti borde besat, og de fem af dem har fået deres bestilling. Det er ganske enkelt ikke et besøg værd, selv om kaffen er god.

Dato for besøg: september 2017
1  Tak, myggendk

Rejsende, der kiggede på Kaffehuset Midtpunktet, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Kaffehuset Midtpunktet? Fortæl om dine oplevelser!