“Byens bedste kaffe! ”
Anmeldelse af Kaffehuset Midtpunktet

Kaffehuset Midtpunktet
Anmeldt 20. januar 2018 fra mobile enheder

Kaffehuset er stedet for hygge i topkvalitet! Her får man byens beste kaffe og der er altid et stort udvalg af lækre kager, desserter og mad, som kan nydes i de hyggelige og varme omgivelser. En skøn atmosfære som kan omfavne alle aldre og former for besøg - lige fra venindehygge, en hyggelig date, et pitstop på en travl dag eller en kop varm kakao med ungerne. Helt klart et besøg værd.

Dato for besøg: november 2017
Tak, Karen H

Anmeldt 11. januar 2018

Kaffehuset åbner kl.9.30 og har brunch til kl. 11.....!!!!!! Hvis du bor lidt væk skal du være hurtig....De andre forretninger starter handlen kl.10.....så ingen shopping før brunch i Kaffehuset....og kør hjemmefra i god tid FØR kl.11

Dato for besøg: januar 2018
Tak, marianne p
Anmeldt 25. september 2017

Jeg har endnu engang været på kaffehuset og fået dejlig betjening - kaffen er simpelhen verdensklasse. Terrassen er et dejligt sted når solen bager ned. Maden er fin og enkelt og med deres nye kager er det perfekt at nyde dette. Jeg var der igen i lørdags og selvom der var travlt var pigerne bag disken smilende og hurtige til at betjene.
Stort 5 tal fra mig

Dato for besøg: september 2017
Tak, Kenneth S
Anmeldt 23. september 2017 fra mobile enheder

Det er absolut sidste gang jeg sætter mine ben her. Vi har nu ventet en halv time på en kop kaffe og en øl. Der er tre piger på arbejde. Ti borde besat, og de fem af dem har fået deres bestilling. Det er ganske enkelt ikke et besøg værd, selv om kaffen er god.

Dato for besøg: september 2017
1  Tak, myggendk
Anmeldt 17. august 2017

en varm sommerdag er der skønt at sidde på terrassen og nyde kaffe med kage og venlig og rar betjening. det skal nævnes at man kan få is kaffe med vanilleis, som er super i varmen.

Dato for besøg: august 2017
Tak, danakolding

Rejsende, der kiggede på Kaffehuset Midtpunktet, kiggede også på

Nykøbing Falster, Falster

Har du været i Kaffehuset Midtpunktet? Fortæl om dine oplevelser!