“Stemningsfuldt og lækker mad ”
Anmeldelse af Remataki

Remataki
Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Virkelig hyggeligt sted, men god græsk mad. Vi sad ved et bor helt ud til vandet, med fantastisk udsigt. Personalet er super søde, opmærksomme og serviceminded. Vi fik Lamb kleftiko og grillet blæksprutte til hovedret, det smagte fantastisk.

Tak, idaroostras

Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Det hyggeligste sted hvor vi sad på et bord helt nede ved vandet.
Dejlig autentisk mad og fantastisk betjening af glade og serviceminded personale.

Tak, Roam08743075825
Anmeldt 24. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig god moussaka! Den bedste vi fik på Samos. Bed om deres hjemmelavede brød til tzatzikien i stedet for det almindelige, de serverer :)

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 933katriner
Anmeldt 9. oktober 2020

Remataki er en tidslomme. Græsk, som vi husker det. Familien er på arbejde og de er skønne og dejlige mennesker. Maden er jævn, god og græsk, som man husker det. Rigeligt med mad og familien sætter en ære i at gøre opholdet rart og godt!

What's not to like!

Mulighed for frokost, aftensmad

Dato for besøg: oktober 2020
2  Tak, ThomasBrakvand
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Fremragende grillet sværdfisk. Sød betjening og god beliggenhed. Vi nød at sidde direkte på stranden, til lyden af bølgeskvulp og spise frisk grillet fisk.

Tak, Makalhof

Rejsende, der kiggede på Remataki, kiggede også på

Har du været i Remataki? Fortæl om dine oplevelser!