“Nærvær, strand og god mad”
Anmeldelse af Remataki

Remataki
Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Det hyggeligste sted hvor vi sad på et bord helt nede ved vandet.
Dejlig autentisk mad og fantastisk betjening af glade og serviceminded personale.

Tak, Roam08743075825

Anmeldt 24. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig god moussaka! Den bedste vi fik på Samos. Bed om deres hjemmelavede brød til tzatzikien i stedet for det almindelige, de serverer :)

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 933katriner
Anmeldt 9. oktober 2020

Remataki er en tidslomme. Græsk, som vi husker det. Familien er på arbejde og de er skønne og dejlige mennesker. Maden er jævn, god og græsk, som man husker det. Rigeligt med mad og familien sætter en ære i at gøre opholdet rart og godt!

What's not to like!

Mulighed for frokost, aftensmad

Dato for besøg: oktober 2020
2  Tak, ThomasBrakvand
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Fremragende grillet sværdfisk. Sød betjening og god beliggenhed. Vi nød at sidde direkte på stranden, til lyden af bølgeskvulp og spise frisk grillet fisk.

Tak, Makalhof
Anmeldt 25. juli 2020

Maden var helt igennem i orden, og der blev taget godt imod udfordringen det var at kokkerere noget vegansk til dem af os der gør sig i det. Vi blev betjent af en ung tjener ved navn Stergios (thank you so much friend!), der gjorde oplevelsen helt igennem fantastisk. Med sit gode humør og skarpe jokes var det nok noget nær den bedste restarurantoplevelse jeg har haft!

1  Tak, JarlPaaTur

Rejsende, der kiggede på Remataki, kiggede også på

Har du været i Remataki? Fortæl om dine oplevelser!