“Lækker mexicansk mad!”
Anmeldelse af The Hideout Unawatuna

The Hideout Unawatuna
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Super lækker mexicansk mad! Bestil deres dirty fries og deres tacos med rejer - du vil ikke fortryde det! Vi besøgte dette sted to gange, og det eneste negative vi har at sige er, at vi ventede 45 minutter på at få vores mad ved første besøg, og at retterne er lidt små til nordeuropæiske maver (vi bestilte tre hovedretter og en forret til to personer)

Tak, christianewf

Anmeldt 7. januar 2020 fra mobile enheder

Et hyggeligt lille sted som ligger på 1 salen af en bygning. Mexicansk mad som var fremragende, gode drinks og betjening var også hurtig

Tak, N934PGnickb
Anmeldt 25. juli 2019 fra mobile enheder

Vi ar her to gange i løbet af vores dage i byen. Fantastisk restaurant med gode retter på menuen. Prisniveauet er godt og servicen i top. Helt har anbefalelsesværdigt.

Tak, 106sebastianv
Anmeldt 23. juli 2019 fra mobile enheder

Virkelige lækre tacos og burritos med mange forskellige muligheder for indhold. Også gode muligheder for børnevenlig mad. Lækre smoothies og snacks. Venlig betjening.

Tak, louisef637
Anmeldt 11. juli 2019 fra mobile enheder

Et meget charmerende sted. Hyggeligt, god mad, god stemning, god betjening. Vi fik et par planker med forskellige burritos. Meget smagfuldt.

Tak, Annedino

Rejsende, der kiggede på The Hideout Unawatuna, kiggede også på

Unawatuna, Galle District

Har du været i The Hideout Unawatuna? Fortæl om dine oplevelser!