“Fantastiske pizzaer!”
Anmeldelse af La Boheme

La Boheme
nr. 11 af 164 Restauranter i Unawatuna
Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte La Boheme to gange og vi elskede deres stenovnsbagte pizzaer. De smagte fuldstændig, som var man i Italien. La Boheme er klart et besøg værd. De eneste negative ting vi kan sige er, at de ikke tager kort, og at de glemte to af vores bestillinger, et glas vin og en dessert, men de gjorde op for det ved at give os desserten gratis.

Tak, christianewf

Anmeldt 30. juli 2019 fra mobile enheder

Kan stærkt anbefales- virkelig lækre pizzaer og hyggelig stemning:-)
Samt sød og venlig betjening...

Tak, salsasvesken
Anmeldt 12. juli 2019 fra mobile enheder

Det var et virkelig hyggeligt sted, med en rigtig bo-ho og hippie inspireret stil. Jeg var der med mine forældre og søstre, og der var noget for alle. Vores pizzaer blev lavede lige foran næsen på os, så vi kunne følge med i hele processen. De smagte også rigtig godt!

Tak, katrine_ns
Anmeldt 12. juli 2019 fra mobile enheder

Jeg spiste på La Boheme med min familie idag. Lille og roligt sted med god mad.
Vi fik maden rigtigt hurtigt, både pizzaen og juicen var super god!
Kan klart anbefale denne lille restaurant.
Vh Amalie :)

Tak, Amalie S
Anmeldt 4. marts 2019 fra mobile enheder

God stemning og gode pizzaer samt gode sunde juice’er.
Kan klart anbefales ……..........
God fornøjelse og velbekomme

Dato for besøg: marts 2019
Tak, laursen-dk

Rejsende, der kiggede på La Boheme, kiggede også på

Unawatuna, Galle District

Har du været i La Boheme? Fortæl om dine oplevelser!