“Superhyggeligt”

Køkkener: International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 14. september 2017 fra mobile enheder

Meget hyggelig og velbesøgt restaurant. Desværre var der fuldt optaget på tagrestauranten, da vi var der, men det var også godt at sidde i gadeplan og spise.
Jeg kan anbefale deres kylling piri-piri, meget velsmagende og billigt!
Betjeningen var helt i top.

Tak, 282pial

Anmeldt 1. september 2017 fra mobile enheder

Dejlig mad på tagterrassen under appelsintræer. Gode desserter og hyggelige serveringsdamer. Dejlig atmosfære.

Tak, holtenbang
Anmeldt 10. juli 2017 fra mobile enheder

Min søn på 7 år og jeg spiste her i dag. SÅ lækkert! Fik chicken curry (lækker og tilpas stærk) og min søn fik et lækkert stykke spareribs med god sauce og hjemmelavede pommes. Han var i himlen! Fin service. Lækket at sidde midt i det hele og nyde byen liv og solnedgang. Tak!

Tak, carinakorterup
Anmeldt 21. juni 2017 fra mobile enheder

Kan varmt anbefales!
Lækker mad, rigtig hyggelig have hvor man kan sidde og spise.
Rigtig gode og søde tjenere.

+++++++

Tak, Mark M
Anmeldt 19. oktober 2016 fra mobile enheder

Intetsigende suppe. Kedelig svampeforret. Uspændende tilbehør til lammet. Laksen fint stegt sprød. Hvidvinen var god.

Tak, 472jesperm

Rejsende, der kiggede på Vagabondo, kiggede også på

Har du været i Vagabondo? Fortæl om dine oplevelser!